گوناگون

عضو دفتر نشر آثار رهبر انقلاب در نماز جمعه تهران:

تدابیر پاسخ به ترور شهید هنیه انجام شده است

 تدابیر پاسخ به ترور شهید هنیه انجام شده است

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبری انقلاب اسلامی با بیان این که خونخواهی اسماعیل هنیه انجام خواهم شد،گفت: این خون ها و شهادت ها عزم و اراده ما را محکمتر و مصمم تر برای خونخواهی این شهیدان می‌کند.

به گزارش مهر، مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبری انقلاب اسلامی در سخنانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران گفت: اگر رژیم صهیونیستی تصور کند ترور شخصیت‌های موثر جبهه مقاومت در لبنان و یا شخصیت بزرگواری مثل اسماعیل هنیه می‌تواند در عزم و اراده ما را در این مبارزه خللی ایجاد کند و سستی به وجود بیاورند کور خوانده است.

فضائلی اظهار داشت: مطمئن باشند این خون‌ها و شهادت‌ها عزم و اراده ما را محکم‌تر و مصمم‌تر برای خونخواهی این شهیدان می‌کند، رژیم صهیونیستی و باند جنایت کار حاکم بر این رژیم تردید نکنند که خونخواهی اسماعیل هنیه انجام خواهم شد.

وی خاطر نشان کرد: تردید نکنند که دولت اسلامی در خونخواهی میهمان عزیز و شریف خودش آنچنان مجازاتی را برای این رژیم و برای این باند رقم خواهد زد که در فکر آنها هم نمی گنجد.

عضو دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای تاکید کرد: امت اسلامی و مردم شریف ایران آماده چنین خونخواهی باشند و مطمئن باشند این اتفاق خواهد افتاد.

حجم ویدیو: 3.19M | مدت زمان ویدیو: 00:00:54 دانلود ویدیو

ارسال نظر

  • ناشناس

    ... این موضوع به تو چه ربطی داره مگه نظامی هستی

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد