گوناگون

سردار آزمون: ۱۰ نفره هم نتوانستند ما را ببرند!

سردار آزمون: ۱۰ نفره هم نتوانستند ما را ببرند!

سردار آزمون پس از دیدار ایران و ازبکستان درباره تقابل ۲ تیم صحبت کرد.

به گزارش پارسینه به نقل از خبرآنلاین؛ تیم ملی ایران در هفته سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ مقابل ازبکستان به تساوی رسید.

سردار آزمون پس از بازی گفت: خدا را شکر ۱۰ نفره هم توانستیم نبازیم و این نکته مثبتی برای تیم ماست که دفاع‌های ما خیلی خوب شده‌اند و هر روز هماهنگ‌تر می‌شوند و گل زدن به تیم ما سخت شده است.

او در خصوص صحنه مشکوک به پنالتی گفت: من خودم احساس کردم پنالتی ‌می‌شود و عکسش را هم ببینید من را بغل کرد. من تا وقتی ۱۰۰ درصد نشود نمی‌افتم ولی انقدر فکر می‌کردم پنالتی هست افتادم ولی نظر داور پنالتی نبود.

آزمون درباره علاقه‌اش به ادامه حضور در زمین موقع تعویض شدن گفت: موقعی که ۱۰ نفره می‌شوید، در شرایط بازی هستید و می‌دانید چیکار می‌کنید و این می‌تواند به تیم کمک کند ولی مربی صلاح دانست. این دلیل نیست من بهتر از آن‌ها هستم و شهریار هم خیلی بازیکن خوبی است. شهریار مغانلو هم خیلی بازیکن خوبی است و قطعاً اگر به او هم اعتماد کنید می‌تواند خودش را ثابت کند.

مهاجم تیم ملی در واکنش به کری‌خوانی‌های دیروز و واکنش رسانه‌های ازبک گفت: نه اصلا حرف‌های آن‌ها برای من مهم نیست. شرایط و نتایج بازی‌ها گویای همه چیز است و دیدید که ۱۰ نفره هم نتوانستند ما را ببرند.

 

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد