گوناگون

بارش باران و کاهش دما در استان‌های شمالی کشور

بارش باران و کاهش دما در استان‌های شمالی کشور

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: فردا ۲۰ مهر رگبار باران و رعد‌وبرق در شهر‌های شمالی و برخی از مناطق جنوب کشور گزارش شده است.

به گزارش پارسینه به نقل از باشگاه خبرنگاران، صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه امشب شاهد تشدید بارش ها در شهرهای جنوبی کشور خواهیم بود، گفت: در ارتفاعات کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و شرق فارس در بعداز ظهر و اوایل شب رگبار، رعدوبرق، باد شدید و در مناطق مستعد گردوخاک پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: با توجه به تشدید بارش ها در شهرهای جنوبی کشور  هشدار سطح نارنجی برای دو استان کرمان و هرمزگان نسبت به وقوع سیلاب صادر شده است.

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی توضیح داد: روز جمعه در غرب گیلان، مازندران، ارتفاعات اردبیل و در ساعت‌های بعد از ظهر در ارتفاعات شمال‌شرق هرمزگان، سیستان و بلوچستان و کرمان، رگبار و رعدوبرق رخ می‌دهد.

 وی تاکید کرد: روز شنبه در سواحل دریای خزر، اردبیل، شمال و شرق آذربایجان‌شرقی، آذربایجان غربی، کرمان، هرمزگان و فارس، رگبار باران مورد انتظار است. روزهای یکشنبه و دوشنبه در سواحل دریای خزر، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و خراسان شمالی رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی شده است. شنبه و یکشنبه در ساعت‌های بعد از ظهر و اوایل شب برای استان های قزوین، البرز، تهران و سمنان وزش باد شدید پیش‌بینی شده است.

 

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد