گوناگون

هلاکت فرمانده ارشد گروهک تروریستی کومله در مرز مریوان

هلاکت فرمانده ارشد گروهک تروریستی کومله در مرز مریوان

فرمانده مرزبانی فراجا از درگیری غیور مردان مرزبانی استان کردستان با گروهک تروریستی کومله و هلاکت فرمانده نظامی ارشد کومله و زخمی شدن چند تن دیگر از اعضای آن گروهک در نوار مرزی مریوان خبر داد.

 سردار "احمدعلی گودرزی" در این رابطه بیان داشت: در پی وصول اخبار متواتر از تحرکات گروهک های تروریستی و ضد انقلاب و اطلاع از قصد آنان برای ورود به خاک کشور ایران و انجام اقدامات تروریستی و نا امن سازی شهر ها، مراتب در دستور کار نیروهای اطلاعاتی و عملیاتی فرماندهی مرزبانی استان کردستان قرار گرفت.

فرمانده مرزبانی فراجا در این رابطه افزود: شب گذشته تیمی از گروهک تروریستی کومله که قصد ورود به خاک جمهوری اسلامی ایران را داشتند با مرزبانان درگیر و پس از تبادل آتش سنگین و درگیری شدید با برتری قاطع آتش مرزبانان ، موفق شدند " ریبوار کریمیان"از فرماندهان ارشد گروهک تروریستی کومله را به هلاکت رسانده و تعدادی دیگر از اعضای این گروهک ضمن تحمل خسارات سنگین، با برجا گذاشتن تجهیزات از منطقه متواری شدند.

این مقام ارشد مرزبانی انتظامی کشور عنوان داشت: در جریان این درگیری مقادیر زیادی سلاح ، مهمات، مواد منفجره و تجهیزات ارتباطی و هویتی کشف شد.

گفتنی است همچنین در این درگیری، یک نفر از نیروهای مرزبانی این فرماندهی از ناحیه شکم بصورت جزئی دچار جراحت شد که جهت ادامه درمان به بیمارستان شهرستان مریوان اعزام گردید.

 

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد