گوناگون

نگاهی به عجیب ترین استانداردهای زیبایی کره جنوبی+ تصاویر

نگاهی به عجیب ترین استانداردهای زیبایی کره جنوبی+ تصاویر

کره جنوبی بیشترین میزان جراحی پلاستیک در جهان را دارد و بر این صنعت مسلط است.

به گزارش پارسینه، دستیابی به استانداردهای زیبایی کره جنوبی در طول زمان بسیار سخت بوده است و طی دهه اخیر، صنعت سرگرمی این کشور با وجود بازیگران و ستاره های موسیقی کی پاپ این استانداردها را سخت تر کرده اند تا جایی که نوجوانان این کشور جراحی پلاستیک و استفاده از لوازم آرایشی سفید کننده و روشن کننده پوست را عاملی ضروری برای موفقیت به حساب می آورند.

استانداردهای زیبایی آسیای شرقی همچنین می تواند با استانداردهای زیبایی موجود در کشورهای دیگر مانند هند که جامعه از پوست روشن حمایت می کند، منطبق باشد. این مورد به شدت برای سلامتی افراد مضر است و اغلب منحصراً دختران و زنان را هدف قرار می دهد.

IMG_9873-1200x800

الزامات داشتن ویژگی هایی مانند صورت کوچک و V شکل، پوست رنگ پریده و روشن و لاغری بیش از اندازه، به طور غیرمستقیم زنان و دخترانی را که فاقد این ویژگی ها هستند، در کره جنوبی نالایق و بی جذابیت تعریف می کند.

همان طور که گفته شد این استانداردها روز به روز در حال سخت تر شدن است؛ در ادامه به عجیب ترین استانداردهای زیبایی کره جنوبی اشاره می کنیم:  

اندازه سر

برای اکثر کره ای ها، اندازه سر کوچکتر ترجیح داده می شود. هر چه سرتان ریزتر باشد بهتر است. اگر به عکس های افراد مشهور کره ای نگاهی بیندازید، متوجه می شوید که اکثر آنها سرهای ریز، زیر موهای بزرگ و پر دارند.

ابرو

هرچه ابروهای شما از چشمان شما دورتر باشد، بهتر است. کره ای ها فاصله قابل توجه بین ابروها و چشم ها را دوست دارند. ابروهای بلند زیبا هستند، اما اگر صاف و طبیعی به نظر برسند زیباتر می شوند.

پلک

دو چیز باعث می‌شود پلک شما استانداردهای زیبایی کره‌ای را رعایت کند: چشم‌های فرورفته و پلک دوتایی. کره ای ها به خاطر وسواس شان برای پلک دوتایی معروف هستند، برخی حتی برای رسیدن به این ویژگی، سراغ عمل های جراحی می روند. البته، اگر چشمان شما به طور طبیعی بزرگ نباشد، حتی داشتن پلک های دوتایی نیز کافی نخواهد بود!

بینی

در حالی که بقیه دنیا عاشق بینی های سربالا هستند، استانداردهای زیبایی کره ای بیان می کنند که بینی باید متوسط و نوک گرد باشد. اساساً بینی شما باید شبیه یک دکمه باشد. هرچه بینی شما مشخص تر باشد، از نظر آنها زیبایی کمتری دارید.

فک

یکی دیگر از استانداردهای زیبایی کره ای، داشتن فک V شکل است؛ بسیاری برای رسیدن به این ویژگی از عمل های جراحی استفاده می کنند.

Park_AsianBeauty_Sept24_6-1200x800

گونه

داشتن گونه های گرد، یکی از استانداردهای زیبایی کره است و به همین دلیل بسیاری از دختران کره ای برای پرتر نشان دادن گونه های خود به سراغ تزریق چربی می روند.

قد بلند

کره ای ها به قد کوتاه معروف هستند، به همین دلیل است که افرادی که قدشان بالاتر از حد متوسط است در کره جذاب تر به حساب می آیند. آن‌ها زنان و مردانی که لاغر و باریک هستند و قد بلندی را دارند، ترجیح می دهند؛ بسیاری از افراد برای داشتن قد بلند، به سراغ انواع جراحی ها می روند.

پوست

پوست روشن یکی از الزامات استانداردهای زیبایی کره است. شما باید پوست روشنی داشته باشید که درخشان و شیشه ای به نظر برسد. به ندرت پیش می آید که شرکت ها محصولاتی را برای پوست برنزه یا سبزه تولید کنند. مراقبت از پوست در کره یک پروسه ده مرحله ای با محصولاتی است که هزینه های زیادی دارند. از مراقبت از پوست گرفته برای جلوگیری از چین و چروک تا پوست روشن، هر چیز کوچکی با دقت در روتین های پوستی دنبال می شود.

بسیاری از ستاره‌های صنعت کی‌پاپ اغلب روی صورت‌های خود عمل می‌کنند تا به شکلی خاص ظاهر شوند، بدون توجه به این واقعیت که بسیاری از طرفداران آن‌ها را نوجوانان و جوانان تشکیل می‌دهند. این نوجوانان به سرعت ستاره بودن را با ظاهر زیبا مرتبط می کنند و مردم را به این باور می رسانند که زیبا بودن مساوی با موفقیت بیشتر است.

IMG_20240920_150836_990

جالب است بدانید این نوع جراحی ها، اغلب چند صد هزار دلار آب می خورد و این در حالی است که همچنان کمبود اعتماد به نفس و خود انتقادی در جوانان و نوجوانان این کشور وجود دارد.

 تغییر ظاهر به دلیل کمبود اعتماد به نفس، یک چرخه بسیار مخرب است، و این ناامنی عمیق ممکن است هرگز التیام نیابد، حتی با صرف هزینه های زیادی برای جراحی پلاستیک.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد