گوناگون

هر آنچه باید درباره آمپول لاغری جدید مانجارو، روش مصرف و تزریق آن بدانید + فیلم

هر آنچه باید درباره آمپول لاغری جدید مانجارو، روش مصرف و تزریق آن بدانید + فیلم

بسته بندی جدید آمپول Mounjaro ،چهار دوز را برای درمان یک بار در هفته در طول یک ماه ارائه می دهد

به گزارش پارسینه، آژانس تنظیم مقررات داروها و محصولات مراقبت بهداشتی (MHRA) نسخه چهار دوز (شامل درمان یک ماهه) داروی دیابت و کنترل وزن Mounjaro را تأیید کرده است. برای درمان بزرگسالان مبتلا به دیابت نوع ۲ و برای کنترل وزن در بیماران بزرگسال با30 BMI کیلوگرم یا بیشتر (چاقی) و همچنین افرادی که BMI بین ۲۷ تا ۳۰ کیلوگرم (اضافه وزن) و همچنین کسانی که مشکلات سلامتی مرتبط با وزن مانند پیش دیابت، فشار خون بالا، کلسترول بالا یا مشکلات قلبی دارند، تایید شده است.این دارو باید همراه با رژیم غذایی کم کالری و افزایش فعالیت بدنی استفاده شود.

جولیان بیچ، مدیر اجرایی MHRA، گفت: اهمیت بهداشت عمومی درمان‌های ایمن و مؤثر برای کمک به مدیریت دیابت و چاقی که می‌تواند تأثیر قابل‌توجهی بر سلامت افراد داشته باشد، واضح است.

«این تاییدیه دسترسی به قلم Mounjaro را در ارائه راحت تر درمان یک ماهه، یک دوز در هفته، امکان پذیر می کند».

داگلاس تونفور، رئیس بخش مراقبت در دیابت انگلستان، گفت:« ما امیدواریم که تایید MHRA از این دستگاه به افراد مبتلا به دیابت نوع ۲ که واجد شرایط هستند کمک کند تا به این درمان موثر دسترسی داشته باشند.».   

حمایت از افراد مبتلا به دیابت نوع ۲ برای کاهش وزن و مدیریت سطح قند خون، کلید کاهش خطر عوارض مرتبط با دیابت است و مونجارو دامنه گزینه های درمانی موجود را برای کمک به افراد در دستیابی به این هدف گسترش می دهد.

دوز داروی مونجارو و طریقه مصرف

 مونجارو به عنوان یک قلم تزریقی از پیش پر شده با چهار دوز حاوی مقادیر ۲.۵ میلی گرم، ۵ میلی گرم، ۷.۵ میلی گرم، ۱۰ میلی گرم، ۱۲.۵ میلی گرم و ۱۵ میلی گرم تیرزپاتید در هر دوز موجود است که در زیر پوست ناحیه معده، ران یا بازوی بیمار تزریق می شود. 

دوز شروع ۲.۵ میلی گرم یک بار در هفته به مدت چهار هفته است.

آمپول مونجارو چگونه کار می کند؟ 

ماده فعال در این درمان، به کاهش سطح قند در افراد مبتلا به دیابت نوع ۲ زمانی کمک می کند که سطح قند بالا باشد.

همچنین اشتهای بیمار را تنظیم می کند، بنابراین آنها احساس سیری می کنند و باعث می شود کمتر احساس گرسنگی کنند و هوس غذایی کمتری را تجربه کنند

حجم ویدیو: 6.13M | مدت زمان ویدیو: 00:01:55 دانلود ویدیو

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار