گوناگون

گرجستان ۱-۴ اسپانیا؛ صعود قاطع ماتادورها

گرجستان 1-4 اسپانیا؛ صعود قاطع ماتادورها

در یکی از دیدارهای امشب دو تیم گرجستان و اسپانیا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش پارسینه و به نقل از ورزش سه، تیم ملی اسپانیا و تیم ملی گرجستان قرار است از ساعت 22:30 به وقت ایران به مصاف هم بروند و در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های یورو 2024 بازی خود را برگزار کنند.

لوییس دلافوئنته سرمربی تیم ملی اسپانیا در این بازی هم از مثلث ویژه‌اش در خط حمله استفاده کرده است. در واقع لامین یامال، نیکو ویلیامز و آلوارو موراتا مثلث خط حمله اسپانیا را در یورو 2024 تشکیل داده‌اند. تیم ملی اسپانیا در دور گروهی هر سه بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشت و حتی یک گل هم دریافت نکرد. حالا اسپانیایی‌ها می‌خواهند در مقابل گرجستان هم همین روند را ادامه بدهند. تیم ملی اسپانیا یکی از مدعی‌های قهرمانی است و در صورت پیروزی مقابل تیم ملی گرجستان با تیم ملی آلمان در مرحله یک چهارم نهایی روبرو خواهد شد و کار دشواری خواهد داشت.

ترکیب تیم ملی اسپانیا: اونای سیمون، دنی کارواخال، له نورماند، ایمریک لاپورت، مارک کوکوریا، فابین رویز، رودری، پدری، لامین یامال، آلوارو موراتا و نیکو ویلیامز

ترکیب تیم ملی گرجستان: مامارداشویلی، کاکابادزه، گولسیانی، کاشیا، دوالی، لوکوشویلی، چاکوتادزه، کوچوراشویلی، کیتیشویلی، میکاوتادزه و کواراتسخلیا

دقیقه ۵۴: موراتا از راه دور اقدام شوتزنی کرد اما ضربه او دقت لازم را نداشت.

اسپانیا ۲-۱ گرجستان (فابین رویز دقیقه ۵۱): توپ برگشتی در موقعیت قبلی باعث شد یامال مجددا توپ را کنترل کند. ارسال او در نقطه کور مدافعان گرجستان فرود آمد و فابین رویز موفق شد با ضربه سر خود دروازه‌بان تیم ملی گرجستان را به زانو در بیاورد.

دقیقه ۵۰: خطای خوش جایی که اسپانیا صاحب شد با ضربه قوس‌دار یامال همراه شد اما واکنش فوق العاده مامارداشویلی لاروخا را ناکام گذاشت.

دقیقه ۴۸: کواراتسخلیا به موقع خروج اشتباه سیمون از دروازه را دید و قصد داشت از وسط زمین دروازه اسپانیا را باز کند اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۶: ضربه از راه دور رویز از کنار دروازه بیرون رفت.

اسپانیا ۱-1 گرجستان (رودری دقیقه ۳۸): باز هم ویلیامز نفوذ کرد و این بار پاس کاتبک او به رودری رسید و هافبک مرکزی لاروخا پشت محوطه جریمه موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند.

دقیقه ۳۷: نیکو ویلیامز با ضربه پای چپ خود مامارداشویلی را وادار به واکنش کرد.

دقیقه ۳۱: خویچا کواراتسخلیا به سمت دروازه اسپانیا حرکت کرد و در بین راه برخوردی جزیی با ساپورت داشت اما بازی بدون هیچ وقفه‌ای دنبال شد.

دقیقه ۲۶: ضربه پدری با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

اسپانیا ۰-۱ گرجستان (لی نورماند دقیقه ۱۷): اشتباه مدافعان اسپانیا باعث غافلگیری آنها شد و ارسال میکاتادزه در شلوغی محوطه جریمه با اشتباه لی‌نورمان همراه شد تا یک گل به خودی، گرجستان را پیش بیندازد.

دقیقه ۱۰: نیکو ویلیامز قصد داشت با گذر دادن توپ از گولسیانی وارد محوطه جریمه شود اما مدافع گرجی‌ها توپ را به کرنر فرستاد که این کرنر هم حاصلی نداشت.

دقیقه ۴: حرکت کارواخال از سمت راست با پاس زمینی او به مرکز محوطه جریمه همراه شد و پدری هم خودش را پرتاب کرد تا بتواند گلزنی کند اما مامارداشویلی ضربه او را مهار کرد.

دقیقه ۱: اسپانیا از همین شروع کار با سبکی تهاجمی گرجستان را تحت فشار قرار داده است.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار