گوناگون

رونالدو: از هواداران پرتغال عذرخواهی می‌کنم؛ خداحافظی؟ این آخرین یوروی من خواهد بود

 رونالدو: از هواداران پرتغال عذرخواهی می‌کنم؛ خداحافظی؟ این آخرین یوروی من خواهد بود

کریستیانو رونالدو در مصاحبه پس از بازی با اسلوونی نیز از هوادران پرتغال عذرخواهی کرد.

به گزارش پارسینه به نقل از طرفداری، کریستیانو رونالدو در بازی اشک‌ها و لبخند‌ها زنده ماند. 

تیم ملی پرتغال با برتری مقابل اسلوونی در ضربات پنالتی راهی مرحله یک‌چهارم نهایی یورو 2024 شد. در روزی که کریستیانو رونالدو در جریان بازی پنالتی‌اش را از دست داده بود، او در ضربات پنالتی پشت ضربه اول ایستاد و ناکامی بزرگش را در کنار هنرنمایی دیوگو کوستا جبران کرد. کاپیتان پرتغال پس از بازی در واکنش اولیه گفت:

از هواداران پرتغال عذرخواهی می‌کنم. فارغ از اینکه گل بزنم یا نه، همیشه برای این پیراهن تمام تلاشم را می‌کنم. تا ابد این کار را ادامه خواهم داد. باید مسئولیت‌پذیر بود. در بازی آینده دیدار بسیار سختی مقابل فرانسه خواهیم داشت، ما به استقبال یک جنگ می‌رویم. بازی امروز یک انرژی مثبت بود، تمامی توانمان را به کار خواهیم گرفت. من تمام عمرم این کار را خواهم کرد. من هرگز از رویارویی با مشکلات نترسیده‌ام و تسلیم شدن چیزی نیست که شما هرگز از من بشنوید. گاهی اوقات گل می‌زنید و گاهی هم نمی‌شود، زندگی همین است. به همین دلیل می‌خواستم مسئولیت را بر عهده بگیرم و اولین ضربه را بزنم.

کریستیانو رونالدو در مورد احتمال خداحافظی از تیم ملی پرتغال نیز گفت:

البته که این آخرین یوروی من خواهد بود. با این حال، این موضوع عملکردم را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد، بلکه شور و اشتیاق من را شعله‌ور می‌کند. 

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار