گوناگون

طریقه نصب مه پاش رستوران / نصب مه پاش با کمترین هزینه ۱۴۰۳

طریقه نصب مه پاش رستوران / نصب مه پاش با کمترین هزینه ۱۴۰۳

هرچه رستوران ها شلوغ تر باشند، هوا نیز گرم تر می شود. به همین دلیل باید با استفاده از سیستم مه پاش، این گرما را کنترل کرد و هوای رستوران را تا حد خیلی زیادی خنک تر کرد.

پارسینه: نصب مه پاش در رستوران یکی از بهترین و منطقی ترین کارهایی است که صاحبان این کسب و کارها می توانند برای جذب مشتریان بیشتر انجام دهند. به خصوص که در حال حاضر هوا بیش از اندازه در حال گرم شدن است، رستوران ها باید یک فضای خنک و لذت بخش داشته باشند تا مشتریان بتوانند در هوای کاملا دلپذیر و خنک آن، غذای خود را میل کنند. از طرف دیگر، هرچه رستوران ها شلوغ تر باشند، هوا نیز گرم تر می شود. به همین دلیل باید با استفاده از سیستم مه پاش، این گرما را کنترل کرد و هوای رستوران را تا حد خیلی زیادی خنک تر کرد. 

 با استفاده از سیستم مه پاش، شما می توانید دمای داخل رستوران را تا حد خیلی زیادی متعادل کنید. زیرا این سیستم با افزایش رطوبت و کاهش دمای محیط، بهترین و ایده آل ترین شرایط محیطی را در فضای باز یا حتی فضای بسته در رستوران به وجود می آورد.

از سوی دیگر، شما با استفاده از این سیستم می توانید بوی نامطبوع ناشی از پخت انواع غذاها را نیز در رستوران از بین ببرید. به طور کلی، شما با استفاده از سیستم مه پاش می توانید مکانی بسیار ایده آل برای مشتریان خود به وجود بیاورید تا بتوانند با آرامش کامل، غذا بخورند. اما باید بعد از خرید این سیستم، یاد بگیرید که چگونه باید آن را در رستوران نصب کنید. 

نصب مه پاش در رستوران چگونه انجام می شود؟

شما می توانید بر اساس نوع مه پاش و فضای رستوران خود، آن را در فضای باز یا حتی بسته نصب کنید. فقط کافی است که کمی وقت بگذارید و مراحل نصب مه پاش در رستوران را یاد بگیرید. کارشناسان ما در مهپاش صنعت، تمام فرایند قدم به قدم نصب سیستم مه پاش در رستوران را برای شما توضیح می دهند و فقط کافی است که با فروشگاه مهپاش صنعت تماس بگیرید.

اما در این قسمت هم ما به صورت خلاصه نحوه نصب سیستم مه پاش در فضای رستوران را برای شما توضیح می دهیم. با این حال، باز هم پیشنهاد می کنیم که برای  دقیق تر شدن فرایند نصب این سیستم، تا حد امکان از کارشناسان مهپاش صنعت کمک بگیرید. 

  1. بررسی مکان نصب مه پاش: در ابتدا شما باید مشخص کنید که می خواید سیستم مه پاش را در کدام قسمت از فضای رستوران نصب کنید. در این شرایط، پیشنهاد می کنیم که مکانی را برای نصب مه پاش انتخاب کنید که هوای خنک به همه قسمت های رستوران برسد.
  2. اندازه گیری محیط: در قدم بعدی، باید مشخص کنید که می خواهید سیستم مه پاش در چه متراژی از فضای رستوران نصب شود و مکان مورد نظر را به طور کامل اندازه بگیرید. پس از نقطه آغازین تا پایانی، بادقت قسمت نصب مه پاش را اندازه بگیرید.
  3. ثبیت لوله های مه پاش: اکنون باید در همان مسیری که می خواهید مه پاش را نصب کنید، لوله های آن را با استفاده از پایه های پلاستیکی و میخ هایی که به همراه سیستم مه پاش در اختیار شما قرار می گیرند، تثبیت کنید. موقع انجام این کار، خیلی دقت کنید تا به لوله ها آسیب وارد نشود تا دچار نشتی نشوند.
  4. نصب اتصالات: در آخر، باید همه اتصالات مورد نیاز سیستم مه پاش را به مکان مناسبشان متصل کنید. برای انجام این کار، باید همه اتصالات، سه راهی و دوراهی ها را در قسمت های مناسب وصل کنید. بیشتر مواقع برای محکم کردن این اتصالات، باید از آچار استفاده کنید.

اجزای سیستم مه پاش رستوران

به طور کلی، در سیستم مه پاش چندین اجزای مختلف وجود دارند که شما با شناخت آنها، می توانید اطلاعات بیشتری درباره نحوه نصب مه پاش در رستوران به دست بیاورید. به همین دلیل در قسمت پایین برخی از مهم ترین اجزای سیستم مه پاش در رستوران را به شما معرفی می کنیم تا زمانی که از افراد حرفه ای برای نصب این سیستم سوال می پرسید، متوجه شوید که منظور آنها از اجزای مختلف مه پاش چیست. 

images_1719734127_66810f6f7d028

1.     نازل

نازل در واقع سری انتهایی مه پاش است که آب از آن با اندازه بسیار ریزی عبور داده می شود. هرچه سوراخ های مه پاش ریزتر باشند، قطرات آب یا مه خارج شده نیز کوچک تر خواهند بود. پیشنهاد می کنیم که برای رستوران، حتماً به نازل و اندازه سوراخ های آن توجه کنید و مطمئن شوید که سوراخ های نازل مورد نظر شما اندازه خیلی کوچکی دارد. 

2.     شلنگ مه پاش

بیشتر مواقع شلنگ مه پاش از جنس پی وی سی ساخته می شود و دوام و ماندگاری بسیار زیادی دارد. با استفاده از شلنگ، آب از طرف منبع به سمت دورترین فضای رستوران منتقل می شود. اگر رستوران شما بزرگ است، باید شلنگ مه پاش را با متراژ بالاتر خریداری کنید.

3.     شیر تنظیم فشار

با استفاده از این وسیله، شما می توانید به راحتی فشار مورد نیاز خود در سیستم مه پاش رستوران را تنظیم کنید. بیشتر شدن فشار، باعث می شود که آب با سرعت و اندازه ریزتری وارد محیط شود و اصلا باعث خیس شدن محیط نمی شود.  

4.    سیستم فیلتراسیون

یکی از مهمترین اجزای این سیستم که باید موقع نصب مه پاش در رستوران حتماً به آن توجه کنید، سیستم فیلتراسیون است. با استفاده از فیلتر آب یا سختی گیر، مواد اضافی و محلول موجود در آب گرفته شده و آب با کیفیت بالایی وارد محیط می شود. این وسیله باعث جلوگیری از رسوب زدگی و گرفتگی نازل می شود.

5.     تایمر

با استفاده از تایمر در سیستم مه پاش، می توانید این سیستم را به گونه ای تنظیم کنید که در زمان مشخصی روشن و یا خاموش شود. با این ویژگی، لازم نیست که همه تغییرات را به صورت دستی اعمال کنید و کار شما راحت تر می شود.

مزایای مه پاش در رستوران

استفاده از سیستم مه پاش در رستوران مزایای بسیار زیادی دارد. این وسیله باعث می شود که به خصوص در فصل تابستان و هوای گرم، تعداد مشتریان شما تا حد خیلی زیادی افزایش پیدا کند. همچنین زمانی که افراد برای یک بازه زمانی خاص مدام به رستوران شما می آیند، مشتری ثابت خواهند شد و حتی برای فصل های پاییز و زمستان نیز رستوران شما را به سایر مکان ها برای خوردن غذا ترجیح می دهند. در این قسمت به صورت مختصر برخی از مهم ترین مزایای مه پاش در رستوران را نام می بریم.

images_1719734142_66810f7e25f88

  • ایجاد هوای خنک در رستوران در بازه زمانی کم
  • پخش هوای خنک به صورت یکنواخت در همین قسمت های رستوران
  • از بین بردن گرد و غبار در اطراف رستوران
  • از بین بردن بوی ناشی از پخت غذا
  • دور کردن حشرات موذی
  • تمیز کردن هوای رستوران
  • جذابیت ظاهری
  • افزایش تعداد مشتریان و سود زیاد
  • مقرون به صرفه به خاطر کاهش مصرف آب

با توجه به مزایای بالا، به احتمال خیلی زیاد شما نیز برای خرید مه پاش در رستوران وسوسه شده باشید. زیرا با استفاده از سیستم مه پاش در فضای رستوران، شما می توانید با پرداخت هزینه بسیار کم برای خرید این سیستم، به سود بسیار زیادی دست پیدا کنید. پس پیشنهاد می کنیم که هرچه سریع تر برای خرید سیستم مه پاش از طریق فروشگاه مهپاش صنعت اقدام کنید. 

نصب مه پاش در رستوران با کمترین هزینه

به طور کلی، ممکن است برای برخی از افراد فرایند نصب مه پاش در رستوران چالش برانگیز و وقت گیر باشد. به همین دلیل این افراد می توانند با هزینه بسیار کم و اقتصادی، کارهای نصب مه پاش خود در رستوران را به افراد متخصص و حرفه ای در این زمینه بسپارند. به این منظور، کارشناسان ما در مهپاش صنعت به صورت کاملا تخصصی، این کار را برای شما انجام می دهند.

شما می توانید با کمک کارشناسان و متخصصان مهپاش صنعت در هر مکانی که بخواهید، سیستم مه پاش را نصب کنید و مطمئن باشید که تعداد مشتریان شما با استفاده از این سیستم تا حد قابل توجهی افزایش پیدا خواهد کرد.

در مهپاش صنعت علاوه بر ارائه خدمات نصب و راه اندازی سیستم مه پاش، انواع قطعات و لوازم مورد نیاز این سیستم نیز ارائه می شوند. همچنین اگر در صورت بروز هرگونه مشکل و به خاطر استفاده نادرست برخی از قطعات سیستم مه پاش دچار مشکل شدند، می توانید برای تعمیر این قطعات نیز از مهپاش صنعت کمک بگیرید. 

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار