گوناگون

مبلغ قرارداد ۳ ستاره پرسپولیس مشخص شد

مبلغ قرارداد 3 ستاره پرسپولیس مشخص شد

گفته می‌شود قرارداد بازیکنان تمدیدی پرسپولیس ۲۰ میلیارد است.

به گزارش پارسینه و به نقل از خبر ورزشی؛ پرسپولیس تا به اینجا نقل و انتقالات خوبی را نداشته و فقط ۳ ستاره این تیم قراردادشان را تمدید کردند. خیلی از بازیکنان پرسپولیس بدون قرارداد هستند و تکلیفشان برای فصل بعد هنوز مشخص نیست. همچنین تا این لحظه باشگاه پرسپولیس هیچ بازیکن جدیدی را هم به خدمت نگرفته است. مشکل اصلی قطعا در ماجرای نقل و انتقالات ضعیف پرسپولیسی‌ها به مسائل مالی برمی‌گردد. جاییکه تیم‌های پولدار به شراغ ستاره‌های پرسپولیس آمدند و آن‌ها را با پیشنهادهای وسوسه انگیز هوایی کردند.

ستاره‌هایی مثل بیرانوند، ترابی و اسماعیلی فر که هر روز شایعه جدایی شان از پرسپولیس جدی‌تر می‌شود، به دلیل عدم دریافت مطالبات و البته پیشنهاد بسیار پایین‌تر پرسپولیس نسبت به سایر تیم‌ها قصد جدایی دارند.

با این وجود ۳ ستاره باتجربه پرسپولیس حاضر شدند با مبلغ پیشنهادی باشگاه کنار بیایند و قراردادشان را تمدید کردند. وحید امیری، مرتضی پورعلی‌گنجی و سروش رفیعی ۳ بازیکنی بودند که در هفته گذشته با باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد به توافق رسیدند و یک فصل دیگر قرارداد خود را تمدید کردند. اما این ۳ ستاره برای فصل آینده چقدر دریافتی خواهند داشت و با چه مبلغی حاضر به تمدید قرارداد خود شدند؟!

شنیده‌های ما حاکی از آن است که مبلغ توافق شده بین باشگاه پرسپولیس و هر ۳ بازیکن ، ۲۰ میلیارد تومان است و این ۳ بازیکن باتجربه راضی شدند با این مبلغ قرارداد خود را تمدید کنند. همچنین یکسری آپشن‌ها هم در چارچوب قوانین نقل و انتقالاتی ایران در قرارداد این بازیکنان گنجانده شده که ممکن است در صورت فعال شدن این آپشن‌ها قرارداد این نفرات بیشتر شود.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار