گوناگون

هزینه بوتاکس صورت در سال ۱۴۰۳

هزینه بوتاکس صورت در سال 1403

امروز همراه دکترتو کلینیک باشید چون می‌خواهیم با شما درباره قیمت بوتاکس صحبت کنیم. بوتاکس از آن دسته خدمات زیبایی‌است که می‌تواند افراد زیادی را سر ذوق بیاورد. شما با استفاده از این خدمات درمانی پوست جوان‌تر خواهید داشت و به‌لحاظ ظاهری کاهش سن زیادی را تجربه خواهید کرد.

این نتایج باعث می‌شود که افراد زیادی بخواهند از چنین خدماتی استفاده کنند. اما قیمت نهایی مانع آن‌ها می‌شود. نیاز نیست که نگران این موضوع باشید، امروز دیگر قیمت بوتاکس با تنوع بالای محصولات استاندارد و موجود در بازار زیاد نیست. همراه ما باشید تا درباره این موضوع بیشتر صحبت کنیم و اطلاعات کامل‌تری را به شما تقدیم کنیم.

چرا بوتاکس تزریق می‌کنیم؟

سم بوتولیسم نام بلند بوتاکس است. بوتاکس حاوی فرمول رقیق‌شده سم بوتولیسم بوده که ازطریق بلوک ایمپالس عصبی عمل خواهد کرد. اگر بخواهیم دقیق‌تر آن را توضیح دهیم باید بگوییم که بوتاکس یک پروتئین استریل و خاص از باکتری‌ای به‌نام کلستریدیوم بوتولینوم که ماهیچه‌ها را می‌کند و از این راه چین‌وچروک‌ها را از بین می‌برد.

ضعیف‌شدن و فلج‌شدن کنترل‌شدن این ماهیچه‌ها در پوست وضعیتی را به‌وجود می‌آورد که چین‌وچروک‌ها دیگر دیده نمی‌شوند. به همین دلیل فردی که این کار را انجام داده احساس می‌کند که پوستی جوان‌تر و شاداب‌تر دارد. معمولا برای ازبین‌بردن چین‌وچروک‌های پویا از چنین روشی استفاده می‌شود. چروک‌های عمیق نیاز به روش‌های جایگزین دیگری دارند.

انواع بوتاکس براساس برند و کشور تولیدکننده

در ادامه قصد داریم که با شما درباره برند‌های مختلف تولید‌کننده بوتاکس به‌همراه قیمت‌شان صحبت کنیم. پس اگر می‌خواهید قیمت روز این خدمت زیبایی را ببینید، در ادامه همراه ما باشید.

بوتاکس دیسپورت انگلیسی

به‌گزارش دکترتو کلینیک، بوتاکس دیسپورت انگلیسی یکی از برند‌های مطرح بازار است که توسط کشور انگلیس تولید می‌شد. این بوتاکس توانسته تاییدیه‌های CE اروپا و همین‌طور FDA ایالات متحده را دریافت کند. FDA بالاترین استاندارد تاییدیه غذا و دارو در دنیا محسوب می‌شود و اعتبار بسیار زیادی دارد.

البته که دیسپورت تاییدیه وزارت بهداشت ایران را نیز داراست. این بوتاکس با قیمت روز چیزی حدود 4میلیون تومان در بازار قیمت دارد. این هزینه برای یک نفر محاسبه شده و بسته به شرایط می‌تواند کمی کمتر یا بیشتر باشد.

1b0b22d1-97ee-49c4-ae3f-599b764cbb84

بوتاکس زئومین آلمانی

برند بعدی که قصد داریم به شما معرفی کنیم از کشور آلمان است. این برند نیز همانند برند انگلیسی قبلی هم تاییدیه‌های قاره اروپا را گرفته و هم در کشور ایالات متحده تایید شده است.

وزارت بهداشت ایران نیز ورود آن به داخل کشور را مجاز می‌داند. نسبت به برند دیسپورت، زئومین قیمت به‌شدت به‌صرفه‌تری دارد و شما می‌توانید آن را در بازه قیمتی 2.5 تا 3میلیون تومان به‌ازای هر نفر تهیه‌اش کنید.

بوتاکس کنیتوکس چینی

کنیتوکس یک برند چینی است که تاییدیه اروپا و امریکا را براساس منابعی که در اختیار ما قرار گرفته دارا نیست اما تحت لیسانس کشور کانادا تولید می‌شود و در دوره‌های مختلف هم وارد ایران شده و تاییدیه وزارت بهداشت را داراست. به‌گزارش دکترتو کلینیک این بوتاکس قیمت به‌شدت به‌صرفه‌ای دارد و می‌توان در سال 1403 آن را در بازه قیمتی 700 الی 800هزار تومان به‌ازای یک نفر تهیه کرد.

بوتاکس نورونوکس کره‌ای

این بوتاکس نیز به‌لحاظ کیفی در سطح متوسطی قرار دارد و به پای محصولات اروپایی نمی‌رسد. این محصولات را می‌توان از داروخانه‌ها هم تهیه کرد. اما اگر بخواهید به مجموعه متخصصی مراجعه کنید، آن‌ها شما را بیشتر راهنمایی خواهند کرد و اطلاعات تکمیلی را در اختیارتان قرار خواهند داد.

بوتاکس نورونوکس کره‌ای مدت‌زمان زیادی‌است که در بازار ایران کم‌یاب شده و امروز هم به‌سختی کسی می‌تواند آن را پیدا کند. چرا که رقبای چینی و ایرانی بسیار خوبی دارد و نیازی به واردات آن نیست. اما اگر وجود داشته باشد قیمتی زیر 1میلیون تومان خواهد داشت و کیفیتش هم در سطح کنیتوکس است.

0cd73d63-d89a-4df6-ad09-30311761da8b

بوتاکس مصپورت ایرانی

این بوتاکس در داخل کشور ایران توسط شرکت مصون‌دارو تولید می‌شود و به همین دلیل هم چنین نامی دارد. الگوی آن برند دیسپورت بوده که بخش دوم نامش هم به این دلیل است. این محصول توانسته تاییدیه‌های لازم را از وزارت بهداشت ایران بگیرد اما محصولی صادراتی نیست.

این بوتاکس قیمت بسیار به‌صرفه‌ای دارد و برای هر نفر 1میلیون تومان هزینه خواهد داشت. برخی اظهار کرده‌اند که این محصول نسبت به مدل چینی کیفیت بهتری دارد و گزینه مطلوب‌تری است. طرفی قیمت بالای محصولات اروپایی باعث می‌شود که کمتر کسی بخواهد به سراغ این مواد برود.

بوتاکس دیستون ایرانی

دیستون توسط شرکت ایمن واکسن البرز تولید می‌شود و به تایید وزارت بهداشت ایران هم رسیده است. این بوتاکس نسبت به مدل قبلی ایران قیمت کمتری دارد و شما می‌توانید در بازه قیمتی 800 تا 900هزار تومان آن را تهیه کنید.

کیفیت آن توسط افراد بسیاری قابل‌قبول سنجیده شده و می‌توان گفت که به‌نسبت قیمت خدمات خوبی را می‌توان از آن دریافت کرد. اگر برای شما هزینه اهمیت زیادی دارد، برند‌های ایرانی می‌توانند به نیاز شما پاسخ دهند. اما اگر هزینه برای‌تان مهم نیست و می‌خواهید بهترین نتیجه ممکن را بگیرید، برند‌های اروپایی گزینه مطلوب‌تری خواهند بود.

چه نقاطی از صورت نباید بوتاکس شوند؟

به‌طور کلی بعد‌از 20 سالگی تولید کلاژن در پوست متوقف خواهد شد و چین‌وچروک‌هایی در صورت پدید خواهد آمد. همه افرادی که می‌خواهند از شر این چین‌وچروک‌ها راحت شوند می‌توانند از چنین خدماتی کمک بگیرند. به‌گزارش دکترتو کلینیک بیشترین استفاده از بوتاکس برای نقاطی مثل بالای پیشانی، کنار چیه و اصطلاحا ناحیه اخم خواهد بود.

اگر این تزریق درست انجام شود، عوارضی متوجه شما نخواهد بود. روی ابرو، زیر پلک، روی پلک، بالای لب، زیر گلو، زیر حفره‌های بینی، 2 طرف بینی و زیر گونه قسمت‌های ممنوعه برای بوتاکس هستند که نباید در آن مناطق بوتاکس انجام شود.

 

جمع‌بندی

شما می‌توانید از دکترتو کلینیک مجموعه مورد علاقه خود را برای دریافت چنین خدماتی پیدا کنید و هزینه بوتاکس صورت را کامل مشاهده کنید. قیمت این محصول براساس حجم میلی که باید به‌صورت شما تزریق شود مشخص می‌شود .

بوتاکس‌ها در شیشه‌هایی با حجم مشخص تولید می‌شوند و چون استریل هستند تنها یک‌بار می‌توانند باز شوند و مورد استفاده قرار بگیرند. درباره اینکه شما به چه مقدار حجم نیاز دارید، مجموعه‌های متخصص می‌توانند بهتر نظر دهند. از شما بسیار ممنونیم که تا انتهای مقاله همراه ما بودید.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار