گوناگون

پاک کردن کارت قرمز روزبه چشمی در دستور کار مدیران استقلال

پاک کردن کارت قرمز روزبه چشمی در دستور کار مدیران استقلال

استقلالی‌ها در تلاش هستند کارت زرد مدافع تیم‌شان را پاک کنند هرچند که بعید است در این امر موفق باشند.

به گزارش پارسینه و به نقل از خبرورزشی، روزبه چشمی روز گذشته در یک صحنه جلوی حمله مهاجم نساجی را گرفت، در ابتدا داور بازی به او کارت نشان داد اما بعد از بررسی اتاق VAR این بازیکن با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج شد.

در مورد این صحنه بسیاری از کارشناسان داوری اعتقاد داشتند کارت زرد کافی بوده است اما با تصمیم داور حالا روزبه چشمی به عنوان کاپیتان دوم و بازیکن باتجربه استقلال دربی را از دست داده است، اتفاقی که به هیچ عنوان برای نکونام و هواداران این تیم قابل هضم نیست.

مدیران استقلال قصد دارند فردا با ارسال نامه‌ای به کمیته داوران خواهان پاک کردن کارت قرمز روزبه چشمی بشوند اما بسیار بعید است با درخواست آنها موافقت شود.

فصل پیش مشابه به این اتفاق در بازی قبل از دربی برگشت برای محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع پرسپولیس رخ داد و کارت زرد او بخشیده نشد و حالا هم بعید است در مورد روزبه چشمی این اتفاق رخ بدهد و به نظر جواد نکونام برای این بازیکن باید دنبال جانشین باشد.

 

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد