گوناگون

خلاصه بازی پرسپولیس ۲ - تراکتور ۰+ فیلم؛ اوسمار دهن معترضان را بست

خلاصه بازی پرسپولیس 2 - تراکتور 0+ فیلم؛ اوسمار دهن معترضان را بست

در هفته هفدهم لیگ برتر تیم فوتبال پرسپولیس با شکست تراکتور تبریزبه رده دوم جدول صعود کرد و به 2 امتیازی استقلال صدرنشین رسید.

به گزارش پارسینه و به نقل از ورزش سه؛ تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 17:15 در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی( با حکم کمیته انضباطی به خاطر دربی رفت، پرسپولیس از داشتن تماشاگر محروم شد.) به مصاف تراکتور تبریز رفت که مسابقه با نتیجه 2 بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

پرسپولیس بعد از باخت غیرمنتظره مقابل آلومینیوم اراک توانست با ارایه یک بازی زیبا و هجومی تراکتور تبریز را شکست بدهد و دوباره در کورس قهرمانی قرار بگیرد و با مربی برزیلی خود هوادارانش را با بازی هجومی دلگرم و امیدوار کرد.

سرخپوشان نهمین برد فصل خود را به دست آوردند و با 33 امتیاز به رده دوم جدول صعود کرد و به 2 امتیازی استقلال صدرنشین رسید. تراکتور هم اولین شکست دور برگشت را متحمل شدند( هفته گذشته تراکتور و سپاهان به دلیل حضور سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا برگزار نشده بود.) قرمزپوشان تبریزی با 28 امتیاز در رده چهارم جدول باقی ماند.

 

حجم ویدیو: 113.63M | مدت زمان ویدیو: 00:05:59 دانلود ویدیو

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد