گوناگون

مک‌بوک ایر M۳ ؛ برترین لپ تاپ اپل که ارزش خریدن دارد+تصاویر

مک‌بوک ایر M3 ؛ برترین لپ تاپ اپل که ارزش خریدن دارد+تصاویر

به نمایشگر بزرگ‌تر نیاز دارید؟ به مک‌بوک ایر ۱۵ اینچی M3 نگاه کنید. این مدل تمام نقاط قوت همتای کوچک‌تر خود را دارد، اما با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر ۱۵.۳ اینچی.

به گزارش پارسینه به نقل از اقتصاد ایران؛ با وزن تنها ۲.۷ پوند، کوچک‌ترین لپ‌تاپ اپل مجهز به چیپ M3 است که نسبت به نسل قبلی خود قدرت و بهره‌وری بیشتری ارائه می‌دهد. به همین دلیل، این لپ‌تاپ به‌عنوان بهترین لپ‌تاپ برای اکثر کسانی است که می خواهند بهترین استفاده را از سیستم های جدید بکنند.

 

صفحه‌نمایش ۱۳.۶ اینچی مک‌بوک ایر یکی از روشن‌ترین لپ‌تاپ‌های موجود است و تکنولوژی True Tone دقت رنگ فوق‌العاده‌ای را تضمین می‌کند، اما از نظر زنده‌بودن رنگ‌ها نسبت به برخی از رقبا با صفحه‌نمایش OLED کمی عقب‌تر است. شایعاتی وجود دارد که اپل در آینده به OLED مهاجرت خواهد کرد، اما هنوز نه.

مشخصات برتر

مانند مک‌بوک ایر M2، مک‌بوک ایر M3 یکی از باریک‌ترین لپ‌تاپ‌ها است و ضخامت آن تنها ۰.۴ اینچ است. با این حال، برخلاف بسیاری از لپ‌تاپ‌های بسیار سبک، به لطف چیپ M3 می‌تواند با حجم کاری چشمگیری همگام شود. چه در آزمون‌های ما و چه در استفاده واقعی، مک‌بوک ایر M3 آماده انجام هر وظیفه‌ای بود.

photo_2024-09-23_12-11-07 (3)

CPU: Apple M3

GPU: Apple M3 GPU

RAM: ۱۶ GB
Storage: ۱TB SSD
Display: ۱۳-inch, 1664p
Size: ۱۲ x 8.5 x 0.4 inches
Weight: ۲.۷ pounds

در آزمون‌های بنچ مارک، مک‌بوک ایر M3 در Geekbench 6.2 امتیاز ۱۲,۰۸۷ را کسب کرد که بالاتر از میانگین دسته خود است. آزمایش تبدیل ویدیو با Handbrake حدود ۷ دقیقه و ۵۴ ثانیه طول کشید تا یک ویدیوی ۴K را به ۱۰۸۰p تبدیل کند. باز هم بالاتر از میانگین، اما باید توجه داشت که برخی از رقبا با پردازنده‌های Intel Core Ultra در اینجا از مک‌بوک پیشی می‌گیرند. اپل همچنین به عملکرد کندتر SSD در مک‌بوک ایر M2 رسیدگی کرده است و از سرعت خواندن/نوشتن ۲,۸۰۰.۱/۲,۲۱۰.۶MBps در M2 به ۳,۰۳۰.۷/۳,۰۵۸.۸MBps در M3 ارتقا داده است.

photo_2024-09-23_12-11-14

تمام این قدرت عملکرد به عمر باتری آن لطمه نمی‌زند. اگر پیدا کردن یک پریز برق در طول روز برایتان چالش برانگیز است، نگران نباشید. مک‌بوک ایر M3 بیش از ۱۵ ساعت در آزمایش‌های عمر باتری ما دوام آورد.

photo_2024-09-23_12-11-14 (2)

اگر این کافی نیست، شما همچنین یک وب‌کم ۱۰۸۰p با جدیدترین ترفندهای نرم‌افزاری اپل دریافت می‌کنید که به تقویت سخت‌افزار کمک می‌کند. پس چه معایبی دارد؟ اگر تعداد زیادی دستگاه جانبی دارید، ممکن است دو پورت Thunderbolt/USB-C برایتان چالش‌برانگیز باشد، اما حداقل با MagSafe 3 می‌توانید در حین شارژ، هر دو پورت را آزاد نگه دارید. مک‌بوک ایر ۱۳ اینچی M3 با قیمت شروع ۱,۰۹۹ دلار ارزان نیست، اما ارزشمند است. شما می توانید با پرداخت ۲۰۰ دلار بیشتر ۱۶ گیگابایت داشته باشید.

photo_2024-09-23_12-11-07

اگر به دنبال صرفه‌جویی در هزینه هستید، مک‌بوک ایر ۱۳ اینچی M2 همچنان با قیمت جدید ۹۹۹ دلار باقی می‌ماند و به طور منظم با تخفیف به ۸۹۹ دلار یا کمتر عرضه شود. بنابراین، قبل از خرید یکی از فروشگاه های معتبر مک‌بوک را چک کنید.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد