گوناگون

آخرین وضعیت روند معالجه سفیر ایران پس از حادثه تروریستی لبنان از زبان خودش

آخرین وضعیت روند معالجه سفیر ایران پس از حادثه تروریستی لبنان از زبان خودش

سفیر ایران آخرین وضعیت روند معالجه خود پس از حادثه تروریستی لبنان را خبررسانی کرد.

به گزارش پارسینه؛ مجتبی امانی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان که در حادثه تروریستی رژیم صهیونیستی به واسطه انفجار پیجرها دچار مجروحیت شده و برای طی کردن مراحل درمانی به ایران منتقل شد، درپیامی که در حساب شخصی خود در فضای مجازی به اشتراک گذاشت، عنوان داشت: همان طور که مطلع هستید در جنایت انفجارهای اخیر لبنان بنده نیز همچون تعداد کثیری از مردم لبنان مجروح شدم.

وی افزود: با اقدامات اولیه و مهم پزشکان لبنانی و سپس با تلاش‌های ارزشمند پزشکان ایرانی روند معالجاتم بخوبی پیش می‌رود. این مجروحیت افتخاری برای من است که در این جنایت جنگی در کنار مردم مظلوم لبنان بودم.

سفیر ایران در بیروت تصریح کرد: از همه مسئولین و هموطنان عزیزم و مقامات و دوستان لبنانی که نگران حالم بودند و دعای خیر و ابراز محبت داشتند و از رئیس جمهور محترم و وزرا و مقامات ایرانی که امداد رسانی سریع برای نجات جان مجروحان انجام دادند و کادر پزشکی لبنانی و ایرانی که برای درمان من و دیگر مجروحان زحمات فراوانی متقبل شدند بسیار سپاسگزارم.  از محضر خداوند متعال شفای عاجل برای تمامی مجروحان و رحمت و رضوان الهی برای همه شهدا آرزومندم.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد