گوناگون

ترافیک سنگین در همه محورهای شمال کشور

ترافیک سنگین در همه محورهای شمال کشور

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ترافیک در تمامی محور‌های شمالی کشور به ویژه چالوس سنگین است.

به گزارش پارسینه به نقل از باشگاه خبرنگاران، ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و محدوده مجلار پیش بینی می شود، گفت: در حال حاضر  شاهد ترافیک سنگین در مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل میانک تا مجلار، آزادراه تهران - شمال مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل انتهای تونل البرز تا انتهای آزادراه هستیم.

وی ادامه داد: ترافیک سنگین در محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده شهر دماوند،محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده سه راهی چلاو و  آزادراه تهران – پردیس محدوده ابتدای آزادراه گزارش شده است.

او بیان کرد: ترافیک سنگین در محور قدیم تهران - بومهن محدوده جاجرود و ترافیک نیمه سنگین در آزادراه رشت – قزوین محدوده ورودی رودبار را شاهد هستیم. همچنین در محورهای شمالی بارش باران و مه گرفتگی در ارتفاعات گزارش شده است.

وی در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها هم گفت: ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج – قزوین حدفاصل گرمدره تا ساسانی، آزادراه قزوین – کرج محدوده گلشهر و حدفاصل مهرویلا تا ساسانی و آزادراه تهران – ساوه محدوده فیروزبهرام را شاهد هستیم.

او بیان کرد: ترافیک سنگین در آزادراه قم – تهران حدفاصل سعیدآباد تا پل شهیدکاظمی و محور تهران – شهریار در اکثر مقاطع گزارش شده است.

محرابی نیا در خصوص  آخرین وضعیت جوی گفت: بارش باران در برخی از محورهای استان های اردبیل، گیلان، مازندران، تهران و گلستان و وزش باد و گردوخاک در برخی از محورهای استان های خراسان رضوی و خراسان جنوبی گزارش شده است.

 

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد