گوناگون

همسترسازان پولدار شدند؛ همستربازان نه!

همسترسازان پولدار شدند؛ همستربازان نه!

رویای ثروتمندشدن با استفاده از بازی همستر کامبت، رسما پنجشنبه گذشته به پایان رسید و کاربران دریافتند که زحماتی که کشیده‌اند، بسیار بیشتر از پولی بود که کسب کرده‌اند! برخی از سایت‌های ایرانی با تیتر کوه همستر موش زایید، به استقبال لیست‌شدن این دیجیتال کوین رفتند.

به گزارش پارسینه به نقل از همشهری آنلاین، با این حال نمی‌توان این موضوع را نادیده گرفت که لیست شدن توکن همستر کامبت (HMSTR) در صرافی‌های ارز دیجیتال یکی از مهم‌ترین رویدادهای چند روز اخیر در دنیای ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود. به‌خصوص آنکه بسیاری از کسانی که این بازی را با جدیت تمام دنبال می‌کردند، منتظر بودند تا ماحصل تلاش خود را به واحد پول واقعی تبدیل کنند، اما آن چیزی که انتظار داشتند با آن چیزی که رخ داد، فاصله‌ای عجیب داشت.

بلافاصله پس از لیست‌شدن رسمی، ابتدا کیف پول «تون‌کیپر» که همستربازها (خصوصا در ایران)، آن را برای دریافت سکه‌های‌شان معرفی کرده بودند، با اختلال روبرو شد. اندکی بعد و با هجوم فروشندگان توکن‌های همستر به صرافی‌های دیجیتال، قیمت آن به‌شدت کاهش یافت. درحالی که شروع قیمت این ارز دیجیتال با اندکی بیش از یک سنت آمریکا آغاز شد، اما در زمان تنظیم این خبر، قیمت هر سکه همستر تقریبا ۷ دهم یک سنت بر روی تابلو ثبت شده بود.

چند روز قبل از لیست‌شدن، همستر با اعلام پایان فصل اول، به محاسبه درآمد کاربران پرداخت. این بازی تلگرامی بنابر گفته سازندگانش، بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر را جذب خود کرد. نکته‌ای شاید بسیاری از آن غافل بودند، سوق دادن کاربران به سمت برخی شبکه‌های اجتماعی و سایت‌ها مانند یوتیوب برای کسب سکه بیشتر بود. درحالی که کاربران مشغول جمع‌آوری سکه از طریق تماشای ویدئوهای روزانه همستر کامبت در یوتیوب بودند، مالکان هم درحال کسب درآمد از میزان محتوای پخش‌شده‌شان در یوتیوب داشتند. یوتیوب به ازای هر هزار بازدید، ۱۸ دلار به کاربر خود پرداخت می‌کند و کانال همستر تنها در روز پنجشنبه با دو ویدئو، ۲۰ میلیون مشاهده‌کننده داشته است.

حالا بسیاری شاید منتظر آمدن فصل دوم این بازی باشند. اگرچه به‌نظر نمی‌رسد، کاربران درآمدی رویایی از این بازی کسب کرده باشند، اما همچنان امیدها به همستر کامبت به قوت خود باقی است.

 

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد