گوناگون

مایکل شوماخر افسانه‌ای پس از یازده سال آفتابی شد!

مایکل شوماخر افسانه‌ای پس از یازده سال آفتابی شد!

عروسی دختر مایکل شوماخر با یک بمب خبری همراه بود.

به گزارش پارسینه و به نقل از طرفداری؛ یازده سال پس از سانحه منجر به آسیب شدید مغزی، مایکل شوماخر در عروسی دخترش حاضر شد تا برای اولین بار در یک مکان عمومی دیده شود.

در دسامبر 2013 بود که مایکل شوماخر افسانه‌ای پس از برخورد سرش به یک تخته سنگ در جریان اسکی کردن در کوه‌های آلپ فرانسه، با آسیب دیدگی شدید و جراحات مغزی مواجه شد. این اتفاق که زندگی شوماخر را تحت تاثیر قرار داده و به کلی دستخوش تغییر کرد، باعث شد این اسطوره مدت‌ها در کما باشد. در تمام این یازده سال، پرستارانی به صورت شبانه روزی از مایکل شوماخر مراقبت کرده‌اند و این اسطوره فرمول یک هرگز در منظر عموم دیده نشده است.

حال پس از یازده سال، این راننده افسانه‌ای که اکنون 55 ساله است، در مراسم عروسی دخترش دیده شد. این عروسی با تدابیر امنیتی شدیدی برگزار شد تا تصاویری از مایکل شوماخر منتشر نشود. فقط عده کمی از دوستان و خانواده عروس و داماد که از وضعیت سلامتی شوماخر مطلع بودند، در این مراسم حضور داشتند. گوشی همراه تمام مهمانان به هنگام ورود به این عروسی از آن‌ها گرفته شد. شوماخر در این مراسم حضور داشت و شاهد عروسی دخترش بود اما طبق گزارش‌ها، او هنوز نیازمند مراقبت‌های ویژه درمانی بوده و همچنان از سلامت کامل جسمی برخوردار نشده‌است.

 

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد