گوناگون

حجم خسارت وارده به اسرائیل از زبان سردار وحیدی

حجم خسارت وارده به اسرائیل از زبان سردار وحیدی

فرمانده پیشین سپاه قدس گفت: جمهوری اسلامی دیشب فقط مراکز نظامی را مورد هدف قرار داد که البته گزارش‌های اولیه هم حاکی‌ است که خسارت‌های زیادی به این مراکز وارد شده است‌.

به گزارش پارسینه به نقل از ایسکانیوز، سردار احمد وحیدی فرمانده پیشین سپاه قدس گفت: جمهوری اسلامی با توجه به رعایت اصول انسانی و اخلاقی فقط مراکز نظامی را مورد هدف قرار داد که البته گزارش‌های اولیه هم حاکی‌ است که خسارت‌های زیادی به این مراکز وارد شده است‌.

وی تاکید کرد: این موضوع برای اقتدار ملت ایران و اقتدار امت بسیار ارزشمند بود. واقعا با این عملیات قلب همه مومنین شاد شد و البته نشان داد که رژیم صهیونیستی باید در محاسبات خودش یک تغییر جدی بدهد و بداند که رد شدن از خطوط قرمز بسیار برایش خطرناک و سهمگین خواهد بود.

وی با اشاره به کشتار دسته جمعی مردم غزه و ترور شهید هنیه و شهید سید حسن نصرالله و شهید نیلفروشان گفت: صهیونیست‌ها حماقت بزرگی کردند و نتانیاهو با این حماقت بزرگ درهای جهنم را روی خودش باز کرد.

وحیدی تامید کرد: به کسانی که با قدرت و اقتدار شب گذشته صحنه های غرورآفرین را برای ملت خلق کردند تبریک می گوییم، به عزیزان ما در نیروی هوافضای سپاه پاسداران و در نیروهای مسلح.

 

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد