گوناگون

هشدار آمریکا به رژیم صهیونیستی درباره عواقب حمله به لبنان/ مقاومت اسلامی در اوج آمادگی است


هشدار آمریکا به رژیم صهیونیستی درباره عواقب حمله به لبنان/ مقاومت اسلامی در اوج آمادگی است

کارشناس مسائل بین‌الملل با بیان اینکه ابتکار عمل میدانی در جبهه شمالی در دست رزمندگان حزب‌الله است، گفت: صدور قطعنامه برقراری آتش‌بس و انحلال کابینه جنگ رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد که «اسرائیل» در موضع ضعف قرار دارد و مقاومت در اوج قدرت و آمادگی است.

به گزارش پارسینه و به نقل از دفاع پرس، سعدالله زارعی کارشناس مسائل بین‌الملل در رابطه با حمله رژیم صهیونیستی به لبنان اظهار داشت: بعید به نظر می‌رسد که رژیم صهیونیستی به لبنان  حمله کند؛ چون شرایط این رژیم به شدت متزلزل است، اما از آنجایی که اسرائیلی‌ها عقل درست حسابی ندارند، اینکه مرتکب چنین حماقتی شوند، دور از انتظار نیست.

زارعی گفت: رژیم صهیونیستی در صورتی که مرتکب چنین خطای راهبردی شود، قطعا با مقاومت لبنانی‌ها مواجه شده و شکست سنگینی را متحمل خواهند شد.

کارشناس مسائل بین‌الملل در ادامه جنگ احتمالی بین حزب‌الله و «اسرائیل» را آخرین جنگ رژیم صهیونیستی دانست و تصریح کرد: مناطق شمالی سرزمین‌های اشغالی تا منطقه جنین، تقریبا خالی از جمعیت است و تبدیل به منطقه نظامی شده است. لذا به محض اینکه این جنگ اتفاق بیفتد، حزب‌الله مناطق شمالی سرزمین‌های اشغالی تا جنین را به تصرف خود خواهد آورد و عملا کرانه باختری را به لبنان وصل خواهد کرد که اگر این اتفاق روی دهد، ۵ میلیون فلسطینی از اردن وارد کرانه باختری خواهند شد.

وی گفت: جمع‌بندی آمریکایی‌ها بر این است که اسرائیلی‌ها نباید به سمت جنگ فراگیر با لبنان حرکت کنند. 

زارعی در پایان ابتکار عمل میدانی در جبهه شمالی را در دست رزمندگان حزب‌الله دانست و گفت: صدور قطعنامه برقراری آتش‌بس و انحلال کابینه جنگ رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد که «اسرائیل» در موضع ضعف قرار دارد و مقاومت اسلامی در اوج قدرت و آمادگی است.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد