گوناگون

پیراهن جنجالی احمدی نژاد در مجلس خبرگان سوژه رسانه ها شد+ عکس

پیراهن جنجالی احمدی نژاد در مجلس خبرگان سوژه رسانه ها شد+ عکس

محمود احمدی‌نژاد با پیراهن سفید در افتتاحیه مجلس خبرگان حاضر شد.

پارسینه: حضور محمود احمدینژاد با پیراهن سفید در افتتاحیه مجلس خبرگان سوژه کاربران فضای مجازی شد.

photo_2024-05-21_12-39-29

 

منبع: خبر فوری

ارسال نظر

  • شیرین صفوی

    خدا شفا بده !!!!

  • محمد مهدی اسلامی

    __ بسمه تعالی __ یگیریم درس عبرت زین پدیده __ کسی آینده یِ خود را ندیده __ ز حبّ عالم فانی کنیم پاک __ دل خود را بفهمیم عاقبت خاک __شود منزل برای هر یک از ما _ اگر باور کنیمش هیچگه پا __ نخواهیم در ره شیطان گذاشتن __بفکر عاقبت مانیم و کاشتن __ درون دل بذور بندگی را__ ز خود دورش کنیم یکدندگی را __ ره نیکان را در پیش گیریم __ سر انجام نیز چون آنان بمیریم __

  • خلیج فارس

    نکته اول ؛ یعنی احمدی نژاد مشکی می پوشید ، ۸‌ نفری که در سقوط هواپیما کشته شدند ، برمی گشتند !؟ احمدی نژاد هم مثل بقیه مردم ایران متاثر هست .
    نکته دوم ؛ به قول احمدی نژاد از تسلیت گفتن خسته شدیم ، همه از کشته شدن ۸ نفر از هموطنمان نه مسئول ، شهروندان ایرانی هم متاثر و هم متاسفیم ، ولی ۴۶ سال هست که پرچم این سرزمین نیمه برافراشته هست ؟!
    نکته سوم ؛ چقدر در طول این ۴۶ سال بزرگان و نخبه گان این سرزمین را در سوانح هوایی و ترور از دست دادیم ، از محمدجهان آرا تا صیاد شیرازی و ستاری و همکارانش و احمد کاظمی ، سعید حجاریان ، هلی کوپتر فرماندهان نیروی انتظامی در سیستان ، قاسم سلیمانی و فرخی زاده ، وزیر روحانی ، پرسنل نیروی هوایی در بازگشت از قزاقستان که برای ملت ایران گوشت آورده بودند ! تا هواپیمای اوکراین تا شهید اشتری در سیستان ، حمله تروریستی کرمان و مجلس و اهواز و سنندج ، قطار یزد مشهد و مترو پل و پلاسکو و ناوچه کنارک ، کشته شدن فرماندهان نظامی در سوریه تا اعتراضات خیابانی ........... به امام حسین ،ملت خسته شده اند ، در کشورهای عربی همسایه در کشورهای همسایه هر ۱۰ سال هر ۵ سال برای مرگ‌ پادشاهی و مسئولی ........ تسلیت گفته می شود ، در کشور ما ثاتیه ای و دقیقه ای هست و اگر مردم را بخواهیم حساب کنیم ، نور علی نور می شود . سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز ، برای ۱۰ سال یکبار هست .
    نکته چهارم ؛ هنوز فریاد پسر قاسم سلیمانی که (( بابام خاک نکنید )) در گوشمان هست و فرزندان بقیه نظامیانی که در فقدان پدر، بزرگ شدند مثل سورنا ستاری مثل علی صیاد شیرازی ، ........... تا امیر عبدالهیان ، مادرانی که داغدار فرزندانشان هستند ، خانم جلیلیان که دو پسر و همسرش در زیر مترو پل مدفون شدند و مادر شهید موسوی ناوچه کنارک و مادر حدیث نجفی و مادر شهید عجمیان ..... به قول محمدجوادظریف (( ما خودمان می خواهیم که اینطور زندگی کنیم )) یعنی بدترین شیوه مملکت داری یعنی مملکت داری بدون اصلاح و تغییر و بدون بخشش و گذشت ، مملکت داری طرد تفکرات سیاسی ، مملکت داری تحریم و انزوای سیاسی و مملکت داری حبس صادق زیبا کلام و مملکت داری زندگی مردم در شرایط سخت ..... نتیجه مملکت داری غیر اصولی و غیر منطقی و بدون برنامه ، می شود استفاده از هلی کوپتر ۴۰ سال قبل ، می شود استفاده از قطار دوران احمدشاه قاجار ، می شود و می شود و می شود ....... که رئیسی ،رئیس جمهور با یک هلی کوپتر ۴۰ سال قبل برای افتتاح سد برود و حالا مقایسه کنید با رئیس جمهور آذربایجان !!! اگر قطار پیشرفته و مدرنی بود که فاصله یکساعته نیمه تبریز تا جلفا را بیست دقیقه می رفت ، نیاز به هلی کوپتر در هوای ابری و بارانی نبود . بینی بین الله تا قبل از اتفاق دیگری در کشور ، اصلاحات و تغییرات را شروع کنید .
    نکته پنجم ؛ طبق گزارش هواشناسی هوای تبریز از شنبه ۲۹ اربیهشت تا چهارشنبه ۲ خرداد ابری و بارانی هست ،
    ؛چرا با علم به اینکه هوا ابری و بارانی هست ، از هلی کوپتر استفاده شده است ؟! یک درصد احتمال نمی دادند که شاید در ارتفاعات اتفاقی بیفتد ؟!
    ؛چرا با وجود اینکه فاصله تبریز تا جلفا یک ساعت و نیم هست و می شود با خودرو رفت ، چرا باید از هلی کوپتر استفاده شود .
    نکته ششم ؛ این سرزمین و این ملت از مسئولان تا مردم عادی ، بعد از ۴۶ سال نیاز به آرامش دارند ، این آرامش در سایه حکومتی است ، بدون تنش و اختلاف بین مسئولان ، استفاده از همه ظرفیتها برای اداره کشور ، خرد جمعی و منافع ملی ، حقوق شهروندی ، جامعه مدنی مردم سالار ، حقوق انسانی و مدنی مردم ، ارتباط و تعامل با دنیا ، تخریب حصار و انزوای سیاسی و اقتصادی ............. تا قبل از اینکه اشتباهاتمان، ما را به سرنوشت یمن برساند .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نمای روز

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار