گوناگون

نورافکن: در بهترین چمن کل کشور بازی کردیم

نورافکن: در بهترین چمن کل کشور بازی کردیم

بازیکن باتجربه ملوان از کیفیت چمن ورزشگاه وطنی تمجید کرد.

به گزارش ورزش‌ سه، امید نورافکن، هافبک ملی پوش ملوان، پس از مصاف با نساجی مازندران در قائمشهر که با تساوی یک بر یک تمام شد در میکسدزون خبری ورزشگاه وطنی اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: از ته دل دوست داشتم بازی را ببریم. اما غافل شدیم. البته نساجی هم خوب و با برنامه بازی کرد و نتوانستیم برنده باشیم. برای سه امتیاز آمده بودیم و هدف ما مشخص بود. متاسفانه نتوانستیم حداکثر امتیاز را کسب کنیم.

او سپس درباره کیفیت چمن ورزشگاه وطنی هم گفت: فوق العاده بود. به نظرم بهترین چمن کل ایران است. تشکر می‌کنم از باشگاه نساجی که در این شرایط بد استادیوم‌های کشور این شرایط را مهیا کرده‌اند. امیدوارم کارکنانی که اینجا کار می‌کنند، به استادیوم آزادی و کمپ‌های تمرینی برای فوتبال کشور ببرند. به هرحال کمبود داریم در این زمینه.

نورافکن درباره جو دربی شمال هم گفت: جو خیلی خوبی بود. به هر حال دربی شمال بود. فکر می‌کنم شرایط خوبی داشتیم. به دنبال پیروزی بودیم، ولی آماده می‌شویم برای بازی‌های بعدی. بازی با پرسپولیس را در انزلی داریم. باید یک مقدار تمرکزمان را بیشتر کنیم.

کاپیتان تیم فوتبال ملوان درباره قطع بازی در نیمه اول توسط مازیار زارع هم صحبت کرد و اینطور واکنش نشان داد: درباره قطع بازی و شرایط بیرون بازی نمی‌توانم صحبت کنم. خبر ندارم و به من ارتباطی ندارد. از کجا می‌دانید اگر بازی ادامه دار می‌شد ما گل نمی‌زدیم.   

نورافکن سپس در واکنش به این سوال که به اردوی تیم ملی می رود یا خیر گفت: معلوم نیست.

او سپس در واکنش به سوالی مشابه درباره حضورش در لیست تیم ملی پاسخ مشابهی داشت: چیزی معلوم نیست.

 

 

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد