گوناگون

اقدام زیبای ورزشکار ایرانی پس از المپیک

اقدام زیبای ورزشکار ایرانی پس از المپیک

نماینده سنگنوردی کشورمان در المپیک پاریس گفت: خوشحالم که توانستم برای کودکان کوره های آجرپزی لوازم التحریر و پوشاک تهیه کنم.

به گزارش خبرآنلاین؛ رضا علیپور سنگ‌نورد ایرانی حاضر در المپیک پاریس، گوشی موبایلی را که در المپیک هدیه گرفته بود، فروخت و با پول آن برای ۱۲۰۰ دانش آموز کم بضاعت کیف مدرسه و لوازم التحریر و همچنین ۶۰۰ جفت کفش برای کودکان کار تهیه کرد.

 رضا علیپور قهرمان سنگنوردی آسیا و جهان و نفر چهارم المپیک در خصوص فروش تلفن همراه مخصوص ورزشکاران المپیکی اهدایی از شرکت سامسونگ اظهار داشت: چند سالی است به همراه یکی از دوستان با کمک های مردمی و خیرین کار خیر خواهانه انجام میدهیم و امسال از نظر مالی به مشکل برخوردیم در همین راستا برای تهیه لوازم التحریر و پوشاک کودکان کار کوره های آجر پزی قزوین نیاز مالی داشتیم ولی ناامید نشدیم‌ و امیدمان به خداوند بزرگ و مهربان بود.

وی ادامه داد: قبل از المپیک قرار شد که شرکت سامسونگ یک‌ عدد گوشی ویژه ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی هدیه دهد و آن زمان بود که این جرقه در ذهنم زده شد و از همان لحظه در ذهن خود برای گوشی برنامه ریزی کردم ونیت من این بود که گوشی را بفروشم و برای بچه ها کیف وکفش تهیه کنم و قدمی برایشان بردارم.

قهرمان سنگ نوردی دنیا با اشاره به اینکه با حمایت‌ها توانست رسالت خدمت رسانی به کودکان نیازمند را ادامه دهد، اظهار داشت: گوشی را به صورت نمادین از بنده خریدند و در یک کار زیبا مجدد به بنده بازگرداندند و در این خیر بزرگ همراهی پررنگی با ما داشتند تا بتوانیم وسایل مورد نیاز کودکان را همانند گذشته تهیه کنیم و شرمنده کودکان نباشم.

وی افزود: به لطف پرودگار توانستیم ۱۲۰۰ کیف و لوازم و تحریر و ۶۰۰ جفت کفش تهیه کنیم و خیلی خوشحالم که توانستیم دل کودکان عزیز را شاد کنم.

علیپور در ادامه صحبتهایش به دیگر برنامه اش در بحث کمک‌رسانی اشاره کرد و افزود: قصد دارم مجددا گوشی را بفروشم و تاسیس مدرسه برای کودکان کار و نیازمند را با کمک خیرین استارت بزنم.

نماینده سنگنوردی کشورمان در المپیک پاریس ضمن ترغیب دیگر ورزشکاران و قهرمانان به مشارکت در امور خیر، از آنان خواست در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی به نیازمندان کمک کنند.

 

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد