گوناگون

سردار فلاح زاده کیست؟ ادعای اسرائیل درباره ترور سردار فلاح زاده صحت دارد؟

سردار فلاح زاده کیست؟ ادعای اسرائیل درباره ترور سردار فلاح زاده صحت دارد؟

برخی رسانه های رژیم صهیونیستی مدعی شده بودند در حمله تروریستی روز گذشته به بیروت سردار فلاح زاده جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه نیز حضور داشته است.سردار فلاح زاده ترور شد؟

به گزارش پارسینه و به نقل از نبض بورس، برخی رسانه های رژیم صهیونیستی مدعی شده بودند در حمله تروریستی روز گذشته به بیروت سردار فلاح زاده جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه نیز حضور داشته است

سردار فلاح زاده کیست؟

محمدرضا فلاح‌زاده متولد ۱۳۴۱ در ابرکوه است. او یک چهره نظامی و سیاست‌مدار است که هم‌اکنون به‌عنوان جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران فعالیت می‌کند.

وی در فاصله سال‌های ۱۳۸۶ تا ۱۳۹۲ در دولت محمود احمدی نژاد استاندار یزد بود و از ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۰ نیز معاونت هماهنگ‌کننده سپاه قدس را برعهده داشت.

سردار فلاح زاده ترور شده است؟

سردار محمدرضا فلاح‌زاده جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دیدار امروز مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی با رهبر معظم انقلاب حضور پیدا کرد.

این  حضور در حالی صورت گرفت که روز گذشته برخی رسانه های اسرائیل مدعی شده بودند در حمله روز گذشته به ساختمان محل نشست فرماندهان حزب الله در ضاحیه بیروت، سردار فلاح زاده نیز حضور داشته و  به شهادت رسیده است که با پیگیری‌ها مشخص شد که کذب محض است.

سردار فلاح زاده کیست؟ | سردار فلاح زاده ترور شد؟  

 

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد