گوناگون

این استان‌ها آخر هفته بارانی هستند

این استان‌ها آخر هفته بارانی هستند

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وزش باد شدید و رعد و برق در اغلب شهرهای کشور خبر داد.

به گزارش پارسینه و به نقل از ایسنا؛ صادق ضیاییان در مورد آخرین وضعیت جوّی کشور با بیان اینکه براساس نقشه‌های همدیدی،‌ امروز پنجشنبه ۱۹ مهرماه در ارتفاعات جنوب کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات هرمزگان و شرق فارس در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبار رعد و برق و وزش باد شدید و در مناطق مستعد، خیزش گرد و خاک رخ می دهد.

وی گفت: جمعه ۲۰مهرماه در استان گیلان، غرب مازندران و ارتفاعات شرق اردبیل و در ساعات بعد از ظهر در ارتفاعات شمال و شرق هرمزگان، جنوب غرب کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی، در روز شنبه ۲۱مهرماه در سواحل دریای خزر، اردبیل، شمال و شرق آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی، ارتفاعات مرکز و جنوب کرمان، شمال هرمزگان و شرق فارس رگبار باران پیش بینی می‌شود.

ضیاییان با تاکید بر اینکه در روزهای یکشنبه و دوشنبه ۲۲ و ۲۳ مهرماه در سواحل دریای خزر، شمال آذربایجان غربی، شمال و شرق آذربایجان شرقی، اردبیل و شمال خراسان شمالی رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد گفت: همچنین شنبه و یکشنبه  ۲۱ و ۲۲ مهرماه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب برای استانهای قزوین، البرز، تهران و شرق سمنان وزش باد نسبتا شدید و در مناطق مستعد پدیده گردوخاک دور از انتظار نیست. از پنجشنبه تا شنبه ۱۹ تا ۲۱ مهرماه نیز دریای خزر متلاطم و مواج است.

وی در مورد آسمان تهران طی دو روز آینده نیز با بیان اینکه تهران در روز پنجشنبه ۱۹ مهرماه، آسمانی صاف تا کمی ابری و گاهی افزایش باد دارد که پیش بینی می‌شود با بیشینه ۲۸ و کمینه ۱۹ درجه سانتی گراد باشد اظهارکرد: همچنین برای روز جمعه ۲۰ مهرماه پیش بینی می شود آسمان تهران کمی ابری و وزش باد و گاهی افزایش باد با کمینه ۱۹ و بیشینه ۳۰ درجه پیش بینی می‌شود.

 

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد