گوناگون

حضور ۶۵ آتش‌نشان از تهران در مهار حریق کارخانه نفتی در گرمسار


حضور ۶۵ آتش‌نشان از تهران در مهار حریق کارخانه نفتی در گرمسار

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: ۶۵ آتش‌نشان از تهران به عنوان نیرو‌های کمکی در محل حادثه انفجار و آتش‌سوزی کارخانه میعانات نفتی در گرمسار در استان سمنان حضور داشتند.

به گزارش پارسینه به نقل از باشگاه خبرنگاران، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: حوالی ساعت ۱۶ روز گذشته بود که حادثه انفجار و آتش سوزی در یک کارخانه میعانات نفتی در منطقه گرمسار استان سمنان اعلام شد که با هماهنگی ستاد مدیریت بحران کشور با شهرداری تهران مقرر شد با توجه به وسعت حادثه نیرو‌های آتش نشانی به محل حادثه اعزام شوند.

وی اظهار کرد: ماموران چهار ایستگاه آتش نشانی متشکل از ۶۵ آتش نشان به همراه سه دستگاه خودرو حامل تجهیزات تخصصی مبارزه با مواد شیمیایی و نفتی به همراه بالابر به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی ادامه داد: مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهر تهران و تعداد دیگری از مدیران این سازمان در محل حضور دارند شدت آتش سوزی بسیار بالا و عملیات با توجه به شرایط سخت محیطی بسیار دشوار، اما آتش نشانان شهر تهران به همراه آتش نشانان استان سمنان و همچنین آتش نشانان تعدادی از شهر‌های پاکدشت، ورامین، پیشوا پس از گذشت ۱۶ ساعت دقایقی پیش این آتش سوزی مهار شدند.

به گفته وی، تعدادی از آتش نشانان بدلیل شدت حرارت و حجم زیادی از میعانات نفتی و شیمیایی دچار تنگی نفس شدند که تحویل عوامل اورژانس شدند.

 

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد