گوناگون

رکود سنگین در بازار مسکن در پی افزایش قیمت

رکود سنگین در بازار مسکن در پی افزایش قیمت

یک فعال بازار مسکن معتقد است :‌با توجه به تحولات منطقه، خریداران مردد هستند و مالکان نیز ترجیح می‌دهند قیمت ملک خود را با توجه به بالارفتن قیمت دلار، افزایش دهند اما به دلیل رکود و کمبود خریدار، از این افزایش صرف نظر می‌کنند.

به گزارش پارسینه به نقل از اکوایران،  یک واسطه‌ملکی در محله جردن می‌گوید: حداقل قیمت برای هرمترمربع مسکن در این محله 100 میلیون تومان و حداکثر قیمت برای ملک‌های نوساز و با امکانات 250 تا 280 میلیون تومان است.

به گفته وی، در حال حاضر، با توجه به تحولات منطقه، خریداران مردد هستند و مالکان نیز ترجیح می‌دهند قیمت ملک خود را با توجه به بالارفتن قیمت دلار، افزایش دهند اما به دلیل رکود و کمبود خریدار، از این افزایش صرف نظر می‌کنند.

او می‌گوید: هم‌اکنون فروشندگانی که قصد مهاجرت و یا نیاز مالی دارند با تخفیف و عقب‌نشینی سعی بر صورت گرفتن معامله و فروش ملک خود را دارند.

بررسی فایل‌های آگهی شده مشاوران املاک نشان می‌دهد که برای آپارتمانی 125 متری و 30 سال قدمت در این محله، 17 میلیارد تومان و برای آپارتمانی 161 متری و 3 سال ساخت، 32 میلیارد تومان تعیین شده است.

واحدی دیگر با 265 مترمربع زیربنا،24 سال عمربنا و زیر هم‌کف، 34 میلیارد و 800 میلیون تومان و واحدی دیگر با 215 مترمربع زیربنا و نوساز، 64 میلیارد و 500 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

1111

 

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد