گوناگون

چگونه با واردات و خرید از علی بابا هزینه‌های تامین محصولات خود را کاهش دهید؟

چگونه با واردات و خرید از علی بابا هزینه‌های تامین محصولات خود را کاهش دهید؟

اگر متخصص واردات و تامین انواع محصولات هستید، به‌طور حتم نام علی بابا زیاد به گوشتان خورده است و این بازار آنلاین را می‌شناسید. علی بابا وب‌سایتی بزرگ و بازاری آنلاین در کشور چین است که تجارت‌های عظیمی را در سطح جهانی مدیریت می‌کند. این بازار آنلاین یا تجارت الکترونیک باعث تغییرات چشمگیری در زمینه‌های مختلف تجاری شده است و توانسته بسیاری از امور مربوط به خرید و فروش را در سطح بین‌المللی تغییر دهد.

ناگفته نماند که علی بابا نوعی پلتفرم برای یافتن تامین‌کنندگان انواع برندهاست. شاید برایتان سوال شود که آیا این سایت بزرگ، راه‌حل مناسبی برای منبع تجاری و کاهش هزینه‌های تامین محصولات شما خواهد بود یا اینکه برای تاجران خاصی انتخابی بزرگ و موثر به‌حساب می‌آید؟ با توجه به محصولاتی که تامین می‌کنید، پاسخ این پرسش متغیر است.

چه نوع محصولاتی را می‌توان در علی بابا یافت؟

علی بابا راه‌حلی ایده‌آل در زمینه تجارت‌های بین‌المللی و منبعی جهانی است که طیف گسترده‌ای از محصولات را به مشتریان خود در سراسر جهان ارائه می‌دهد. با اینکه حجم خیلی زیادی از محصولات متنوع در این سایت ارائه می‌شوند، اما از نظر اقتصادی مقرون‌به‌صرفه هستند و کیفیت آن‌ها نیز به‌طور معمول میان‌رده است.

از این رو اگر به دنبال محصولی لوکس یا ممتاز با کیفیت خیلی بالا هستید، توصیه می‌کنیم به فکر واردات از علی بابا نباشید و سایر روش‌ها را امتحان کنید. بیشتر تامین‌کنندگان سایت علی بابا از چین هستند و همین موضوع به مقرون‌به‌صرفه بودن قیمت‌ها کمک بزرگی کرده است.

از این رو شما با این روش واردات به‌طور حتم می‌توانید هزینه‌های تامین محصولات خود را کاهش دهید؛ زیرا تامین‌کنندگان چینی حاضر در علی بابا، کالای خود را با کمترین سود به فروش می‌رسانند. البته نمی‌توان به همه تامین‌کنندگان چینی سایت علی بابا اعتماد کرد و شما برای پیدا کردن تامین‌کننده معتبر به کمک و راهنمایی شرکت بازرگانی مجرب نیاز دارید.

هزینه‌های واردات و خرید از علی بابا

شما به‌عنوان خریدار می‌توانید بدون دردسر و رایگان از این سایت خرید کنید؛ اما به‌عنوان فردی ایرانی به کمک یک شرکت بازرگانی و پرداخت مبالغ مشخصی این امکان را خواهید داشت تا فرایند واردات و خرید از علی بابا را انجام دهید. شرکت وانیکس در زمینه پیدا کردن تامین‌کننده معتبر در سایت علی بابا و تکمیل روند سفارش یا خرید شما تجربه و تخصص کافی دارد.

با انتخاب وانیکس می‌توانید هزینه‌های مربوط به واردات از علی بابا و تامین محصولات خود را تا جای ممکن کاهش دهید. در نظر داشته باشید که علی بابا فقط وب‌سایت معاملاتی است و شما از علی بابا خرید نمی‌کنید؛ بلکه محصولات دلخواه خود را به‌طور مستقیم از تامین‌کننده مورد نظر می‌خرید.

به همین دلیل هزینه‌های جانبی گاهی با توجه به حجم و نوع محصول متغیر است. نگران نباشید؛ واردات از علی بابا خیلی پرهزینه و گیج‌کننده نیست. کافی است از راهنمای حرفه‌ای در این مسیر کمک و راهنمایی بگیرید. به‌طور کلی، در فرایند واردات از علی بابا شما نمی‌توانید تمام امور را به‌طور مستقیم مدیریت کنید. حتی هزینه‌ها نیز متغیر هستند و غیرمستقیم پرداخت می‌شوند.

هزینه دریافت نمونه محصول از علی بابا

images_1727042267_66f092db4f8c4

درحالی‌که ممکن است برخی از تامین‌کنندگان نمونه‌های رایگان محصول خود را برای شما ارسال کنند، اغلب آن‌ها هزینه‌ای برای این منظور دریافت خواهند کرد و حداقل به ازاء حمل‌و‌نقل یا ارسال نمونه محصول باید هزینه‌ای پرداخت کنید. هزینه ارسال و دریافت نمونه محصول به نوع آن بستگی دارد. توصیه می‌کنیم همیشه قبل از ثبت درخواست برای دریافت نمونه محصول، به‌طور واضح درباره هزینه‌ها با تامین‌کننده صحبت کنید.

هزینه توسعه محصول در علی بابا

زمانی که نمونه محصول را مورد بررسی قرار دادید و از کیفیت آن راضی بودید، نوبت به تولید انبوه محصول مورد نظر شما می‌رسد. برای اینکه درگیر هزینه‌های اضافی نشوید، بهتر است از راهنمایی شرکت بازرگانی منتخب خود بهره‌مند شوید و پیش از ثبت نهایی سفارش خود، درباره تمام هزینه‌ها صحبت کنید و اطلاعات لازم را به‌دست آورید.

به خاطر داشته باشید که هزینه‌های مربوط به توسعه محصول نیز با توجه به نوع محصول متغیر و متفاوت خواهد بود. گاهی اوقات تامین‌کنندگان بر روی هزینه‌های کامل توسعه و تولید انبوه محصول خود، بر روی فاکتور آخر شما تخفیف نهایی در نظر می‌گیرند. در برخی موارد نیز تامین‌کنندگان هزینه توسعه و تولید انبوه محصول را به‌طور جداگانه از شما درخواست و دریافت می‌کنند.

بدین‌ترتیب باید درباره تمام هزینه‌های توسعه و تولید انبوه محصول دلخواه خود از تامین‌کننده پرس‌و‌جو کنید. درصورتی‌که تامین‌کننده به حق خود قانع باشد، به‌طور حتم شما با واردات از علی بابا می‌توانید در هزینه‌های تامین محصولات خود صرفه‌جویی کنید.

هزینه‌های پنهان خرید و واردات از علی بابا

حداقل مقدار سفارش نکته‌ای است که شما به‌عنوان واردکننده باید به آن توجه داشته باشید تا بتوانید هزینه‌های مربوط به تامین محصولات خود را کاهش دهید. در منبع‌یابی محصولات باید به این هزینه‌های پنهان و حداقل مقدار سفارش توجه کنید.

درصورتی‌که مقدار کمی از یک محصول را سفارش دهید، به‌طور حتم محصول مورد نظر شما توسط چندین تامین‌کننده تهیه می‌شود و در زمان مشخص به شما تحویل داده خواهد شد. از آنجایی که چندین تامین‌کننده در این روند دخیل هستند، به‌طور حتم هزینه خرید و واردات شما افزایش می‌یابد.

درنتیجه، برای اینکه با واردات از علی بابا بتوانید هزینه‌های تامین محصولات خود را کاهش دهید، باید حجم وسیعی از محصولات را از یک تولیدکننده حرفه‌ای خریداری کنید. با این کار بدون شک هزینه‌های مربوط به خرید، بسته‌بندی، تولید و حتی ارسال محصول مورد نظرتان تا حد ممکن کاهش می‌یابد.

با واردات علی بابا هزینه‌های تامین محصول خود را کاهش دهید

برای اینکه از شرایط ویژه تامین محصول از علی بابا بهره‌مند شوید، باید محصول منتخب خود را در حجم بالا به یک تولیدکننده سفارش دهید. در این صورت این تولیدکننده تخفیف‌های چشمگیری را نیز به شما ارائه می‌دهد؛ اما اگر چندین محصول مختلف را در تعداد کم از تامین‌کننده‌های متعدد درخواست کنید، ممکن است برای شما هزینه‌بر باشد و حتی سرمایه اصلی‌تان نیز بازگشت نداشته باشد.

 

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد