گوناگون

پرسپولیس - پاختاکور در ورزشگاه پرماجرا/ قلعه حسن‌خان آسیایی ماند


پرسپولیس - پاختاکور در ورزشگاه پرماجرا/ قلعه حسن‌خان آسیایی ماند

ورزشگاه شهدای شهرقدس با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) میزبان دیدار پرسپولیس و پاختاکور ازبکستان در لیگ نخبگان آسیا خواهد بود.

به گزارش پارسینه به نقل از تابناک، با برنامه اعلام شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا ورزشگاه شهدای شهرقدس در شهر قلعه حسن‌خان، میزبان دیدار پرسپولیس و پاختاکور ازبکستان در لیگ نخبگان آسیاست.

این ورزشگاه در دیدار استقلال و الغرافه در هفته نخست لیگ نخبگان آسیا نیز میزبان دیدار دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها بود. دیداری که میزبانی آن پر ماجرا دنبال شد و حتی یک روز پیش از بازی، آتش‌سوزی جان دو کارگر را به خطر انداخت تا به حواشی میزبانی استقلال و پرسپولیس و نبود ورزشگاه استاندارد دامن بزند.

در حالی که از سوی برخی مقامات و مسئولان اعلام شد ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد آماده میزبانی از دیدارهای تیم ملی، استقلال و پرسپولیس است، اما بار دیگر ورزشگاه شهدای شهر قدس برای میزبانی از یک دیدار بین المللی دیگر از سوی AFC معرفی شد تا مشخص شود هنوز موانع میزبانی استقلال و پرسپولیس در مشهد برداشته نشده است.

دیدار پرسپولیس - پاختاکور، روز دوشنبه ۹ مهر از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد