گوناگون

پیشکسوت استقلال به سیم اخر زد: نکونام دیگر نبابد بماند

پیشکسوت استقلال به سیم اخر زد: نکونام دیگر نبابد بماند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال نسبت به شرایط این تیم پس از باخت مقابل السد حسابی گلایه کرد.

به گزارش پارسینه به نقل از روزنو بعد از شکست شب گذشته استقلال مقابل السد قطر که در چارچوب هفته دوم لیگ نخبگان آسیا رقم خورد، جواد نکونام برای دومین بار در چند روز اخیر از هدایت تیم استقلال کناره‌گیری کرد. اتفاقی که البته قابل پیش بینی بود. با این حال اینکه چرا آبی‌های تهران چنین حال و روزی را تجربه می‌کنند سوالی است که ذهن تمام هواداران این تیم را به خود مشغول کرده. در همین خصوص صادق ورمزیار به خبرنگار ما گفت:

«این باخت از قبل قابل پیش بینی بود. هفته‌های قبل احساس کردیم که می شود با این تیم مماشات کرد و تا بازی دربی به آن وقت داد.»

او در انتقاد از عملکرد کادر فنی افزود:«یکسری از دوستان می گفتند چهار هفته از لیگ گذشته و نمی‌شود قضاوت و تصمیم گیری کرد اما واقعیت این است که ۳۰ بازی فصل قبل را هم باید در نظر گرفت و این کادر بیش‌از ۳۰ هفته فرصت داشت و نتیجه کارش را دیدیم.»

وی همچنین با اعلام نارضایتی از فعالیت نقل و انتقالاتی که زیر نظر نکونام صورت گرفته عنوان کرد:«با عملکرد نقل و انتقالاتی مربی تیم متوجه شدیم او نقاط ضعفش را برطرف نکرده است. استقلال فصل قبل در دفاع وسط ایراد داشت و دیشب هم از همین موضوع ضربه دیدیم پس چه چیزی را برطرف کردیم؟ از فصل قبل همه می‌دانستند استقلال در پست مهاجم ضعف دارد ولی تنها جایی که تقویت نشد همین بخش بود. در واقع ما امسال رفتیم در پست‌هایی که بازیکن داشتیم یک سری تغییرات ایجاد کردیم.»

ورمزیار انگشت اتهام را به سمت مدیریت باشگاه استقلال نیز نشانه گرفت:«من فکر می کنم مدیریت دوست دارد اوضاع به همین منوال پیش برود اما دلیلش را نمی دانم.

مدت هاست زیاد صحبت نمی‌کنم اما به هرحال ما هم سال‌ها در این تیم حضور داشته‌ایم و حتی اگر کسی ما را نشناسد، خودمان را موظف به پاسخگویی در برابر هوادار می دانیم و هوادار هم از ما سوال می کند که چرا مداخله نمی کنید؟ واقعیت این است که مدیریت یا هلدینگ نمی‌خواهند تیم درست شود چون این نوع اداره کرده باشگاه درست نیست و هیچ جای دنیا اینگونه تیمداری نمی‌‌کنند.»

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد که زمان زیادی به نکونام فرصت داده شده و دیگر هیچ بهانه‌ای پذیرفته نیست:«از برخی دوستان تعجب می‌کنم که معتقدند این تیم با همین کادر می‌تواند ادامه دهد. با کمال احترام باید به آن‌ها باید بگویم که این چند هفته همه چیز را مشخص کرد و به نظرم زمان آن رسیده که برخی افراد مداخله کنند زیرا میلیون‌ها هوادار نگران شرایط این تیم هستند.»

وی در پایان تاکید کرد:«سمیعی و دیگران قطعا باید در راستای یک اصول مدیریتی حرکت کنند چون اداره تیم به دلخواه یک نفر نیست و باید با کار گروهی و استاندارد کار پیش برود.»

 

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد