گوناگون

خداحافظی تلخ رونالدو با جام ملت‌های اروپا

خداحافظی تلخ رونالدو با  جام ملت‌های اروپا

تیم ملی فوتبال فرانسه با برتری مقابل پرتغال در ضربات پنالتی، راهی مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام ملت‌های اروپا شد.

به گزارش پارسینه به نقل از ایرنا، دیدار تیم‌های ملی فوتبال فرانسه و پرتغال در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های اروپا (یورو ۲۰۲۴) از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه در ورزشگاه فولکس‌پارک اشتادیون با قضاوت مایکل اولیور برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری تیم ملی فرانسه در ضربات پنالتی به پایان رسید.

تیم ملی پرتغال بعد از صدرنشینی در مرحله گروهی موفق شد با برتری مقابل اسلوونی در ضربات پنالتی راهی این مرحله شد و در مقابل فرانسه به عنوان تیم دوم بعد از اتریش موفق شد با برتری یک بر صفر مقابل بلژیک جواز حضور در این دیدار را کسب کند.

 

تلاش دو تیم در ۱۲۰ دقیقه بازی با تساوی بدون گل همراه بود تا کار به ضیافت پنالتی‌ها کشیده شود. فرانسه موفق شد با نتیجه ۵ بر ۳ در ضربات پنالتی پرتغال را حذف کند.

تیم ملی فرانسه با این نتیجه باید در مرحله نیمه نهایی مقابل تیم ملی اسپانیا قرار بگیرد. قبل از این دیدار تیم ملی اسپانیا موفق شد با نتیجه ۲ بر یک تیم ملی آلمان را مغلوب کند و جواز صعود به این مرحله را کسب کند.

ترکیب ابتدایی تیم ملی پرتغال:

کوستا، کانسلو، دیاز، په‌په، مندس، ویتینا، پالینیا | سیلوا، فرناندز، لیائو و رونالدو.

ترکیب ابتدایی تیم ملی فوتبال فرانسه:

منیان، کونده، سالیبا، اوپامکانو، هرناندز، کانته، شوامنی، کاماوینگا، گریزمان، کولو موانی، امباپه.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نمای روز

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار