گوناگون

میزان درآمد کلینیک زیبایی؛ عوامل موثر + روش های افزایش درآمد

میزان درآمد کلینیک زیبایی؛ عوامل موثر + روش های افزایش درآمد

درآمد کلینیک زیبایی به طور تقریبی در اواخر سال ۱۴۰۲، ماهانه رقمی بین ۵۰۰ میلیون در شهرهای کوچک و تا ۵ میلیارد تومان در کلان‌شهرها تخمین زده شده است. استقبال قشرهای مختلف جامعه برای استفاده از خدمات پوست و مو، درآمد راضی‌کننده مراکز زیبایی را تضمین می‌کند؛ اما این همه ماجرا نیست. اگر به دنبال کسب درآمد سودده از کلینیک خود هستید، باید به عواملی مانند کیفیت دستگاه‌ها و تعداد لاین‌های ارائه شده توسط مرکز زیبایی دقت نظر داشته باشید. در ادامه به بررسی کامل عوامل موثر بر میزان درآمد کلینیک زیبایی خواهیم پرداخت. اگر درباره درآمد و سوددهی راه‌اندازی مرکز پوست و مو کنجکاو هستید، مقاله پیش‌رو حاوی اطلاعات کاربردی برای شما است.

کیفیت دستگاه‌های مورد استفاده؛ از اصلی‌ترین عوامل موثر بر درآمد مراکز زیبایی

برای افزایش میزان مراجعه مشتریان به مرکز پوست و مو خود باید اثربخش‌ترین و باکیفیت‌ترین دستگاه‌های موجود در هر لاین تخصصی را برای کلینیک تهیه کنید. همچنین پیش از هر مورد، دقت داشته باشید که دستگاه‌ها و وسایل مورد نیاز مجموعه خود را حتما از مراکز فروش تجهیزات کلینیک زیبایی معتبر بخرید؛ زیرا با خرید از فروشگاه‌های معتبر خیالتان از ایمن و اصل بودن دستگاه آسوده خواهد شد.

هر لاین تخصصی کلینیک زیبایی مانند جوان‌سازی، لاغری، رفع موهای زائد بدن و مراقبت از پوست، نیاز به دستگاه مخصوص دارد که در ادامه برای هر یک از این لاین‌ها پرفروش‌ترین و اثربخش‌ترین دستگاه را معرفی کرده‌ایم.

هر کدام یک دستگاه کاربردی با ویژگی‌های لازم را بررسی می‌کنیم.

آر اف ویرچو VIRTUE RF؛ بهترین دستگاه‌های لاین جوان‌سازی پوست کلینیک زیبایی

دستگاه آر اف ویرچو (Virtue RF)، مجهز به ECO RF متعلق به کمپانی SHENB کره دارنده FDA آمریکا و CE اروپا است. آر اف ویرچو از کامل‌ترین پلتفرم رادیو فرکانسی دنیا بهره می‌برد. دستگاه VIRTUE RF با مجهز بودن به سه هندپیس و سه فرکانس به همراه تکنولوژی خنک‌کننده، یکی از بهترین و موثرترین سیستم‌های رادیو فرکانسی حال حاضر دنیا برای درمان اندیکاسیون‌های جوان‌سازی به شمار می‌رود.

آر اف ویرچو در لاین جوان‌سازی پوست برای درمان اسکار آکنه، چین و چروک، لک صورت و بدن، ملاسما و منافذ پوست به کار برده می‌شود. مواردی نظیر اثربخشی مناسب، دوره نقاهت کوتاه، درمان مطمئن و بدون درد بودن، به‌عنوان مزایای استفاده از Virtue RF به شمار می‌روند. همه این موارد خرید دستگاه آر اف ویرچو را برای راه اندازی کلینیک زیبایی، افزایش مراجعه زیباجویان و درآمد مرکز پوست و مو به یک انتخاب مطمئن تبدیل کرده است.

دستگاه لیزر الکس اندیگ اکسل اچ ار؛ Gold Standard در زمینه رفع موهای زائد بدن

دستگاه لیزر الکس اندینگ Excel HR محصول کمپانی کوترا آمریکا است. در دستگاه Excel HR از دو تکنولوژی لیزر الکساندرایت و اندیگ استفاده می‌شود. ازاین‌رو اندیکاسیون‌های متنوعی علاوه‌بر رفع موهای زائد، مانند درمان ضایعات رنگ‌دانه‌ای، ضایعات عروقی و برداشتن زگیل برای دستگاه اکسل اچ ار وجود دارد. از ویژگی‌های کاربردی Excel HR می‌توان به مجهز بودن این دستگاه به تکنولوژی پیشرفته خنک‌کننده یکپارچه یاقوت کبود، بهترین تکنولوژی انتقال انرژی و همچنین قابلیت درمان برای همه تایپ‌های پوستی اشاره کرد.

دستگاه CMSLIM؛ دستگاه لاغری غیر تهاجمی برای کانتور کردن بدن

دستگاه CM SLIM یک فناوری همه کاره است که در حوزه زیبایی، تناسب اندام، جوانسازی پوست و اورولوژی مورد‌استفاده قرار می‌گیرد. دستگاه لاغری CM‌SLIM با دو اپلیکاتور با شدت بالا قابلیت سوزاندن چربی و عضله‌سازی به‌صورت همزمان را دارد که آن را به یک فناوری پیشرفته در زمینه فرم‌دهی بدن تبدیل می‌کند. همچنین دستگاه CMSLIM، محصول برند daeyong و دارنده FDA کره جنوبی و CE اروپا است.

از دو اپلیکاتور مجزا در دستگاه CMSLIM، می‌توان برای هدف قرار دادن نواحی مختلف مانند شکم، باسن، ران ها و بازوها استفاده کرد. همچنین با استفاده این ویژگی بیماران توزیع یکنواخت‌تری از انرژی الکترومغناطیسی را تجربه می‌کنند. در نتیجه افراد بدنی متعادل‌تر و متقارن‌تری را در مدت زمان کمتر به دست خواهند آورد.

دستگاه میکرودرم ابریژن ساندرم ۳؛ پاکسازی و لایه‌برداری مکانیکال پوست

دستگاه SunDerm اولین دستگاه میکرودرم تولید شده توسط متخصصین ایرانی است و سابقه بیش‌ترین نصب در مراکز زیبایی ایران را دارد. دستگاه SUNDERM3 مجهز به فناوری سند بلاست، قدرت بسیار بالایی دارد و به‌سادگی کنترل می‌شود. ساندرم ۳ لایه‌برداری سطحی در حد سلول‌­های لایه شاخی پوست دور چشم و همچنین یک لایه‌برداری بسیار عمیق در حد درم ابریژن کامل و یکنواخت روی کل سطح بدن را انجام می‌دهد. به‌همین دلیل برای درمان بسیاری از ضایعات مانند اسکار جوش، لکه‌های پوستی، ملاسما و جوش‌های سرسیاه، از دستگاه ساندرم ۳ استفاده می‌شود.

تاثیر لاین‌های ارائه شده بر درآمد کلینیک زیبایی؛ از لیزر موهای زائد تا خدمات لاغری

میزان سود و درآمد هر کلینیک پوست و مو وابستگی بالایی به نوع و تعداد خدماتی دارد که ارائه می‌دهد؛ استفاده از لاین‌های پرطرف‌دار برای خدمت‌رسانی، نقشی مهم در میزان درآمد ایفا خواهد کرد. تعدادی از لاین‌ها پرتقاضای حوزه زیبایی و سلامت پوست و من به این شرح هستند: 

  • لیزر موهای زائد
  • جوان‌سازی پوست
  • خدمات لاغری
  • مراقبت از پوست

ارائه این خدمات پرتقاضا بدون استفاده از دستگاه‌های پیشرفته و اثربخش، امکان‌پذیر نیست. ازاین‌رو اگر به دنبال افزایش سوددهی در مرکز زیبایی پوست و مو هستید، همواره به باکیفیت و به‌روز بودن دستگاه دقت لازم را داشته باشید.

60866034-98a0-46fa-8cb4-f68ca7ee4b02

میزان مهارت پرسنل؛ اهمیت استخدام متخصصین مجرب بر افزایش درآمد

در کنار خرید دستگاه‌ها و تجهیزات باکیفیت، باید پرسنل مجرب نیز حضور داشته باشند تا به‌درستی از این تجهیزات استفاده کنند؛ زیرا اگر پرسنل نحوه استفاده صحیح از دستگاه‌های مراقبتی پوست و مو را ندانند، خدمات کلینیک را به‌درستی ارائه نخواهند داد. همچنین از اهمیت استخدام متخصص‌های باتجربه برای ارائه مشاوره‌های پوست و مو به زیباجویان پیش از دریافت خدمات، غافل نشوید. زیرا این کارکنان می‌توانند در انتخاب بهترین روش درمانی موثر به افراد کمک بسزایی داشته باشند.

راه‌های افزایش درآمد کلینیک زیبایی؛ استفاده از دستگاه‌های به‌روز و تبلیغات مناسب

برای افزایش سودی که از کلینیک زیبایی می‌برید، باید قبل از راه‌اندازی آن برنامه‌ریزی کنید. در ادامه نقشه راهی برای راه‎اندازی کلینیک زیبایی پرسود ارائه می‌دهیم:

  1. در ابتدا باید راجع به لاین‌ها و خدمات پرتقاضای روز تحقیق فراوانی کنید.
  2. سپس دستگاه‌های استاندارد، اصل و پیشرفته هر لاین را شناسایی کرده و برای خرید آن‌ها از مراکز معتبر فروش تجهیزات زیبایی، اقدام‌های لازم را انجام دهید.
  3. سعی کنید محل‌هایی که رفت‌وآمد در آن‌ها آسان است را انتخاب کنید. مرکز شما باید به‌راحتی در معرض دید مشتریان قرار بگیرد.
  4. امکانات رفاهی مناسبی مانند سالن انتظار و سیستم تهویه را برای مرکز تهیه ببینید.
  5. از اهمیت استخدام پرسنل مجرب و همچنین خوش‌برخورد غافل نشوید. هرچه تجربه مشتری از حضور در مرکز شما رضایت‌بخش‌تر باشد، احتمال بازگشت او و تبلیغات دهان‌به‌دهان بالاتر می‌رود. 

در نهایت نقش تبلیغات و اطلاع‌رسانی‌های گسترده را دست‌کم نگیرید. تبلیغات چه به شکل سنتی و چه به شکل دیجیتال و مدرن شما را به‌طورمداوم در مقابل چشم افراد قرار می‌دهد. از امکانات و دستگاه‌های پیشرفته خود در شبکه‌های اجتماعی رونمایی کنید. لاین‌های فعال در کلینیک را به نمایش بگذارید. همه این راهکارها کمک می‌کند تا درآمد مرکز زیبایی پوست و مو خود را افزایش دهید.

56f54e79-8bfa-45c0-99eb-04c36e53fe87

استفاده از دستگاه‌های پیشرفته، یکی از راهکارهای موثر برای افزایش درآمد مرکز زیبایی است

در مقاله عوامل متنوع موثر بر میزان درآمد کلینیک زیبایی و افزایش آن را بررسی کردیم. استخدام پرسنل متخصص، حضور در موقعیت‌های مکانی مناسب و پرتردد، تعداد خدمات ارائه شده و از همه مهم‌تر کیفیت و میزان اثربخشی دستگاه‌های مورد استفاده در کلینیک زیبایی، نقش مهمی در سوددهی و درآمد مرکز راه‌اندازی شده ایفا می‌کنند. همچنین تبلیغات اصولی و مناسب با نیاز کاربر نیز تاثیر چشمگیری بر افزایش درآمد کلینیک پوست و مو خواهد داشت. با ارائه لاین‌های فعال، دستگاه‌های پیشرفته و میزان سابقه و مهارت پرسنل کلینیک، در شبکه‌های اجتماعی، مرکز زیبایی خود را در معرض دیدگان زیباجویان قرار دهید.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار