گوناگون

توضیحات نماینده مجلس درباره بررسی برنامه های وزرای پیشنهادی در کمیسیون آموزش و تحقیقات

توضیحات نماینده مجلس درباره بررسی برنامه های وزرای پیشنهادی در کمیسیون آموزش و تحقیقات

فرشاد ابراهیم پور نورآبادی در گفت و گو با خبرنگار تریبون مجلس از وضعیت جلسات با وزرای پیشنهادی دولت توضیحات کوتاهی را بیان نمود که در ادامه می خوانید.

به گزارش پارسینه؛ فرشاد ابراهیم پور نورآبادی گفت: امروز وزرای پیشنهادی آموزش و پرورش ، علوم، بهداشت و درمان، کار و رفاه اجتماعی، ارتباطات و اقتصاد با حضور در کمیسیون آموزش و تحقیقات، برنامه های خود را ارائه کردند.

نماینده ایذه ، باغملک ، صیدون و دزپارت در ادامه گفت: حضور هر کدام از وزرا در کمیسیون حدود یک و نیم ساعت طول کشید که علاوه بر ارائه برنامه هایشان، پاسخگوی سوالات و ابهامات اعضای این کمیسیون بودند. 

این نماینده مجلس ضمن بیان اینکه وزرای نیرو و نفت نیز امروز برنامه هایشان را ارائه می دهند ، اظهارداشت به طور کلی می توان گفت وزرای پیشنهادی دولت ، دارای عملکرد مطلوبی هستند.

ابراهیم پور نورآبادی پیرامون وزرای پیشنهادی کار و صنعت و معدن خاطر نشان کرد:  مدارک و مستندات بسیار زیادی در مورد این دو وزیر به دست ما رسیده که منتظریم با حضورشان در کمیسیون به ابهامات پاسخ دهند تا شفاف سازی صورت بگیرد.

 

منبع: تریبون مجلس

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد